Avatar billede schwinndk Nybegynder
27. marts 2004 - 13:56 Der er 12 kommentarer

Flash som startside..

Jeg skal have min nye flashfilm til at starte som det første, når man kommer ind på min site. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal kalde den, for at det er den der starter, så det ikke er min (index.html) der starter.
Hvordan gør jeg det?
Når min flash er færdig, skal man trykke på et URL som fører den ind til min site (index.html), men jeg kan ikke få den til at hoppe over på min site, selv hvis jeg kalder min rigtige index.html for noget andet. eks. index1.html

Når jeg publisher min flashfilm, kommer den som en flash.html, content.html og en alternate.html. skal de hedde noget andet. eller griber jeg det hele forkert an?

takker...
Avatar billede mat Nybegynder
27. marts 2004 - 14:02 #1
Den side du viser som den første når man komer ind på dit domæne hedder altid "index" eller "default" - så den html-fil din flash ligger i skal altså hedde index.html
Avatar billede schwinndk Nybegynder
27. marts 2004 - 14:12 #2
Ja.. Jeg kalder min flashfilm for index.html. Når filmen er færdig er der en knap med en url, som leder ind til min index1.html, som var min gamle startside.
Men det virker ikke... den kommer bare op med en fejl.. Jeg tester den inde på min prøveside på tripod.com

prøver lige EN gang mere, for en ordens skyld..
Tak for den hurtige melding..
Avatar billede kragekjaer Praktikant
27. marts 2004 - 14:25 #3
prøv med at lægge koden ud for din knap, så vi kan se den...
Avatar billede schwinndk Nybegynder
27. marts 2004 - 14:28 #4
on (release) {
    getURL("http://www.schwinndk.tripod.com/index1.html");
Avatar billede schwinndk Nybegynder
27. marts 2004 - 14:31 #5
nu har jeg slettet alt indholdet, og kaldt min flashfilm for index.html, og med den tråd, sender den videre til index1.html som er min "startside".men det virker stadig ikke.. damm
Avatar billede schwinndk Nybegynder
27. marts 2004 - 14:33 #6
hov.. jeg fik ikke hele urlén med.. den slutter selvf. med }
Avatar billede schwinndk Nybegynder
27. marts 2004 - 14:38 #7
tror jeg fandt fejlen.. min testside er uden www....

YEP.. det var fejlen.. tis mig i øret..

Denne tråd er slut.. i får hver, for den hurtige respons..

tak
Avatar billede schwinndk Nybegynder
27. marts 2004 - 14:41 #8
hvordan tildeler jeg så lige 30 til jer hver?? he :)
Avatar billede mat Nybegynder
27. marts 2004 - 14:59 #9
vi skal lige smide et svar først :)
Avatar billede schwinndk Nybegynder
27. marts 2004 - 15:01 #10
OKEY.. men tak for hjælpen
Avatar billede pyroman Nybegynder
27. marts 2004 - 15:01 #11
Hvis din flash og dine html filer ligger i samme mappe kan du bare skrive:

getURL("index1.html");
Avatar billede schwinndk Nybegynder
27. marts 2004 - 15:05 #12
ahhhh.. nice.. den skal jeg huske