Avatar billede mickeyras Nybegynder
26. marts 2004 - 18:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

UDP-PORT Not open

Jeg er (ELLER VAR) den glade bruger af overnet, men pludselig en dag står der: ERROR: UDP port could not open.
Der er ikke blevet foreataget nogle ændringer i systemet, men i såfald, hvordan "åbner" jeg så for den port igen, er det noget med min firewall????
Jeg er nødttil at have det at vide helt konkret hvordan, ellers skal en vise mig det på fjernsupport!!!
Håber der er nogen der kan/vil hjælpe
På forhånd tak!!!
Avatar billede rafle Nybegynder
26. marts 2004 - 18:56 #1
Du kan prøve at ændre porten på overnet til noget andet, f.eks. port 80.
Det gør du under Options og Network, tror jeg det hedder. Her står der TCP port og UDP port.
Avatar billede mickeyras Nybegynder
26. marts 2004 - 20:07 #2
Det virker ikke, jeg har prøvet både at skuifte UDP og TCP, og begge to samtidig , men det virker ikke {HJÆLP}
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. marts 2004 - 20:13 #3
De skal åbnes/forwardes både i firewall og router..
Avatar billede rafle Nybegynder
26. marts 2004 - 20:14 #4
Genstartede du overnet imellem forsøgende?
Avatar billede mickeyras Nybegynder
14. april 2005 - 13:58 #5
..-