Avatar billede cholm Nybegynder
25. marts 2004 - 09:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Olympus C-5050ZOOM søges

Hej alle,

Jeg søger desperat efter en forhandler som ligger inde med et eksemplar at det netop udgåede digatale kamera fra Olympus der hedder Olympus C-5050ZOOM. Det er blevet afløst af 5060-modellen, men da denne ikke er helt så lysfølsom, skal det være den "gamle".

Henvisning til forhandler som har modellen på lager, belønnes med points.

/cholm
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. marts 2004 - 09:45 #1
Du kan søge på google.com:

Eks. http://butik.plass.dk/product.asp?product=212&page=1

/per
Avatar billede cholm Nybegynder
25. marts 2004 - 09:47 #2
Dit link virker ikke.

/cholm
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. marts 2004 - 09:49 #3
Det virker fint, men du har sikkert spyware på din computer.

/per
Avatar billede cholm Nybegynder
25. marts 2004 - 10:04 #4
Det var da ellers noget af en melding - Nej, jeg har ikke SPyware på min PC.

/cholm
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. marts 2004 - 10:35 #5
Du har et problem, hvis du ikke kan se websitet. For
det kan de fleste brugere.

/per
Avatar billede cholm Nybegynder
26. marts 2004 - 08:37 #6
Lukker igen. Kameraet er desværre helt udgået.

/cholm
Avatar billede jensendk Nybegynder
29. marts 2004 - 10:02 #7
Kan da godt være det er udgået fra deres hjemmesider, men enkelte forhandlere har dem da liggende i restpartier.. jeg  fandt 2 i lørdags i Kbh..
Avatar billede cholm Nybegynder
29. marts 2004 - 10:13 #8
jensendk >>> Det var lige nøjagtig sådan et tip jeg håbede på i sidste uge. Jeg skulle bruge det til gave, da jeg selv har et i forvejen.

Nu bestilte vi i stedet et 5060. Bortset fra lysfølsomheden har det jo også på nogle områder bedre features end 5050.

/cholm
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. marts 2004 - 11:46 #9
Kan du ikke justerer EV værdien, og dermed lysfølsomheden?

/per