Avatar billede cronck Nybegynder
24. marts 2004 - 20:28 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Optagelse af Video

Hej eksperter!

Hvor kan jeg hente et program som kan optage nogle ting i windows, og lægge det ud i en divx film?
Det jeg skal bruge det til er at optage Scooby Doo danse på mit skrivebord... (Microsoft Plus! Dancer LE)
Avatar billede nc Nybegynder
24. marts 2004 - 21:33 #1
prøv dette program
Det har mulighed for at optage hændelser på din skærm..med eller uden musen/markøren

http://www.capturepad.com
Avatar billede cronck Nybegynder
24. marts 2004 - 23:28 #2
Det kan jo ikk lave divx?
For det andet, kan jeg sq ikk finde ud af det... ;D
Hvis jeg vælger en frame-rate som er højere end 5, afspiller den bare video-clippet alt for hurtigt...?
Avatar billede mismis Nybegynder
25. marts 2004 - 12:47 #3
så kunne du måske tage og downloade virtual dub som er freeware og efterkomprimere videoen. ellers til at grabbe med er også camtasia og hypercam

vil dog anbefale camtasia, det er ret godt.

MIS
Avatar billede cronck Nybegynder
25. marts 2004 - 14:50 #4
Ok... Hvis du osse insender svar incoqnitus, ville jeg synes det er fair at fordele point'ne...
Avatar billede nc Nybegynder
25. marts 2004 - 16:20 #5
tak...

Vil lige oplyse at divx og avi er komprimeret ens :)
Avatar billede cronck Nybegynder
25. marts 2004 - 16:42 #6
incognitus, ja, men DivX fylder mindre, og er somregel i bedre kvalitet?
Avatar billede mismis Nybegynder
25. marts 2004 - 17:03 #7
invohnitus,

AVI er fil format, hvor divx er Comprimerings codecet så det er ikke helt rigtig det du siger der, der findes nok ca mellem 50-70 forskeldige comprimerings codecs som anvender avi filformated så

MIS
Avatar billede cronck Nybegynder
25. marts 2004 - 21:42 #8
Godt sagt miss'er :D
Avatar billede nc Nybegynder
28. marts 2004 - 01:35 #9
undskyld min felj, jeg har bare altid troet det var sådan.

men tak for oplysningen :)