Avatar billede jgkl Nybegynder
24. marts 2004 - 12:09 Der er 1 løsning

Navn og adresse til word

Jeg har mit eget lille selvudviklede CRM system, som kører ganske fint, nu mangler bare lige en lille funktion, der ved hjælp af en knap og/eller et script kan kopirer navn adresse og de relevante data ud i en wordskabelon, så jeg kan oprette og sende breve til kunderne. ved et enkelt klik..

Håber der er nogen der kan give et hint i den rigtige retning.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. april 2004 - 15:49 #1
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm det tror jeg ikke kan laves, da WORD ikke er en del af FM Pro.

Du er desværre nok nødt til at gå den lange vej med at oprette database-link fra WORD og ind og hente data'ene fra din db

Ved du hvordan man gør det fra WORD, hvor du eventuelt kan oprette en MACRO.
-ved du hvad det er ?