Avatar billede kette Nybegynder
24. marts 2004 - 08:32 Der er 4 kommentarer

Hjælp "no signal input or cable disconnected"

Jeg sad forleden dag og afinstallerede nogle programmer, og da et af den krævede at jeg skulle genstarte gjorde jeg så det. Men det blev til et større problem da jeg så fik den besked på min skærm " no signal input or cable disconnected "... den havde jeg set før, og der resatte jeg bare cmos så jeg ville lige prøve det samme her, men det hjalp intet... derefter skildte jeg min pc helt ad, og satte alt i igen, og sørgede for at alle cable og kort var sat godt fast, men får stadig samme besked... tænkte så at det kunne være gfx-kort, så jeg tog et fra en anden pc som virker, men stadig samme resultat..

Er der ikke nogle der har nogle gode forslag til hvad jeg nu kan prøve??
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. marts 2004 - 11:33 #1
hvad var det for programmer..??
kan det være at grafikkortet ikke sidder helt nede i stikket, det skal bankes i..O)
Avatar billede kette Nybegynder
24. marts 2004 - 11:39 #2
alle mulige gamle programmer som jeg ikke brugte mere...
grafik kortet virker, og det er "banket" helt ned i porten...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. marts 2004 - 16:10 #3
du kan jo prøve en repair..?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2004 - 19:30 #4
http://exp.dk/spm/481195 - læs lige reglerne - og luk dette spørgsmål ved at acceptere dit eget svar.