Avatar billede sh-design Nybegynder
23. marts 2004 - 08:44 Der er 5 kommentarer

DK-Hostmaster årlig opkrævning med eller uden moms

Jeg har lige et spørgsmål om de 60 kr årligt som DK-Hostmaster opkræver om det er med eller uden moms???
Avatar billede moejensen Nybegynder
23. marts 2004 - 08:46 #1
det er uden moms :-)
Avatar billede sh-design Nybegynder
23. marts 2004 - 08:47 #2
er du sikker på det og hvordan ved du det????
Avatar billede moejensen Nybegynder
23. marts 2004 - 08:47 #3
det er jeg helt sikker på. Grunden til at jeg ved det, skyldes at jeg har en hel del domænenavne jeg fornyer hvert år :-)
Avatar billede moejensen Nybegynder
23. marts 2004 - 08:49 #4
Avatar billede moejensen Nybegynder
23. marts 2004 - 08:49 #5
der står det:

Hvad er prisen for registrering og fortsat registrering, og hvad dækker denne pris ?

Ved registrering af et domænenavn til ibrugtagning under .dk-domænet betaler Registrator på Registrantens vegne et gebyr på p.t. kr. 60,- excl. moms til DK Hostmaster A/S. Gebyret dækker tillige Registrantens ret til at bruge domænet i henhold til nærværende regelsæt for en periode, der strækker sig fra registreringstidspunktet og kvartalet ud samt næstfølgende hele år (registreringsperioden).