Avatar billede remaal Nybegynder
23. marts 2004 - 01:41 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

LOGO hjælp, er der nogle som kan hjælpe?

Hej
Jeg har et mindre import firma som jeg mangler et logo til, da jeg ikke er den helt store grafiker, og heller ikke har KASSEN, ville jeg prøve at se om der ikke skulle være en person, med nogle gode ider.

Det navn som jeg gerne ville have på logoet er Qtrading.

Jeg kan betale med point, dem har jeg nok af.
Der kan måske også tilfalde et par andre småting.

mvh
René
Avatar billede strych9 Praktikant
23. marts 2004 - 01:55 #1
Måske du kunne fortælle lidt om hvad du gerne vil have dit logo/brand til at signalere og hvilken varetype du beskæftiger dig med..
Avatar billede zhark Nybegynder
23. marts 2004 - 02:00 #2
Ofte kaldes (her) et banner for logo, så du må lige specificere lidt nærmere hvad du ønsker - str. farve(r)...?
Avatar billede remaal Nybegynder
23. marts 2004 - 02:18 #3
det går stærkt med svar her,
Jeg beskæftiger mig med import af alt hvad der er potentiale i.
Jeg skal bruge logoet til en internetside samt brevpapir osv.

MVH
René
Avatar billede zhark Nybegynder
23. marts 2004 - 02:22 #4
Jaee - men vi skal jo også sove ZZzzz
Avatar billede charlotte.dk Nybegynder
23. marts 2004 - 06:55 #5
prøv at se her :http://www.charlotte.dk/q/qtrading.htm
er det noget i den stil du mener ?
Avatar billede remaal Nybegynder
23. marts 2004 - 08:50 #6
TAK for budet
Det er et ok bud, men jeg havde nok tænkt på noget lidt mere fyld.
Det kunne du jo ikke vide, når jeg ikke rigtig giver nogle retningslinjer.
Avatar billede bill20 Nybegynder
23. marts 2004 - 08:57 #7
Måske noget i stil med dette?
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/Q1.jpg
Mvh
*Bill
Avatar billede kitteq Nybegynder
23. marts 2004 - 10:10 #8
Hvad med et der i grunden er helt simpelt.
http://www.kdavidsen.dk/logoer/qtrading.gif dog med lidt farver...
eller:
http://www.kdavidsen.dk/logoer/qtrading2.gif =billigt til tryksager...
Avatar billede madshammer Nybegynder
23. marts 2004 - 12:09 #9
Her er et forslag!

http://eksperten.frac.dk/qtrading01.jpg

Meget, MEGET billig i tryk. ;) :)

-Mads Hammer
Avatar billede flannagan Nybegynder
23. marts 2004 - 12:28 #10
Hermed forslag. Dog kun som bitmap - endnu.
Laver en vektorversion hvis og såfremt...
http://www.flannagan.dk/qtrade.gif
Avatar billede remaal Nybegynder
23. marts 2004 - 13:41 #11
en smule volsom, men meget kreativ men desværre ikke det som jeg søger.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2004 - 13:47 #12
www.vagadesign.dk/q.gif (det kan godt være at farverne er lidt lyse, sidder ved en mørk skærm)
Avatar billede remaal Nybegynder
23. marts 2004 - 13:49 #13
Jeg syntes at flannagan og bill20 er inde på det rigtige, flannagans Q skal være en smule mere tydligt at det er et Q.
bill20 er flot og ikke til at tage fejl af, men mangler måske en smule særpræg.

MVH
René
Avatar billede remaal Nybegynder
23. marts 2004 - 13:50 #14
Jep! tarik er også en mulig kandidat.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2004 - 13:52 #15
de andre må gerne stjæle min ideen... lavde det til insperation.. :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2004 - 13:53 #16
det kunne være jeg skulle tjekke stavefejl før jeg sender... :-)
Avatar billede remaal Nybegynder
23. marts 2004 - 13:54 #17
mange tak.
Avatar billede flannagan Nybegynder
23. marts 2004 - 14:51 #18
Det er ikke meget man kan nå i arbejdstiden;-) men her er lige et revideret forsøg.
http://www.flannagan.dk/qtrade2.gif
Avatar billede zhark Nybegynder
23. marts 2004 - 14:57 #19
Man ville jo gerne være med, men kan ikke før lidt sent i aften :)
Avatar billede arnums Nybegynder
23. marts 2004 - 16:15 #20
hvis det ikke er for sent, et eksempel:
http://www.knoer.dk/qtrade.html
Avatar billede remaal Nybegynder
23. marts 2004 - 17:14 #21
det er ikke forsent, jeg tager en beslutning 24/03-2004 kl 22.00.
vedrørende arnums kan jeg ikke se billedet.
flannagans er efterhånden efter min smag, men der er ikke taget endelig beslutning endu.
Avatar billede arnums Nybegynder
23. marts 2004 - 17:40 #22
doh!
nu er den der!  ;o)
Avatar billede bill20 Nybegynder
23. marts 2004 - 18:14 #23
Måske med en anden baggrund?
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/Q1a.jpg
Mvh
*Bill
Avatar billede strych9 Praktikant
23. marts 2004 - 18:16 #24
bill20: Nu skal du passe på at manden ikke ryger ind i trademark violations med Apple Quicktime =)
Avatar billede remaal Nybegynder
23. marts 2004 - 20:13 #25
hej flannagan kunne du prøve at lave et udkast hvor der står Qtrading, og hvor farverne måske ikke ligger så tæt på http://www.dandomain.dk.

jeg takker for alle de gode forslag som er kommet indtil nu.
MVH
René
Avatar billede zhark Nybegynder
23. marts 2004 - 22:06 #26
Avatar billede flannagan Nybegynder
24. marts 2004 - 08:22 #27
Avatar billede zhark Nybegynder
24. marts 2004 - 10:34 #28
Skulle det blive aktuelt kan farver og størrelse meget nemt ændres!
Avatar billede zhark Nybegynder
24. marts 2004 - 14:41 #29
Avatar billede remaal Nybegynder
24. marts 2004 - 21:51 #30
til flannagan ville du prøve at lave en med den pålydende tekst.
Avatar billede remaal Nybegynder
24. marts 2004 - 22:28 #31
Jeg takker endnu en gang for opmærksomhenden, samt for forslagene.
Beslutningen er taget.

MVH
René
Avatar billede flannagan Nybegynder
25. marts 2004 - 10:53 #32
Hej René

Det gik lidt hurtigt med at lave logo'et første gang, så jeg opdagede aldrig at teksten ikke var helt rigtig.
Men her er den så...
http://www.flannagan.dk/qtrade4.gif

Jeg går ud fra at du gerne vil ha' en vektorversion til tryk!?
Vil du ha' en s/h version og en negativ version samtidig?
Avatar billede remaal Nybegynder
25. marts 2004 - 11:56 #33
Hej flannagan
Ja tak jeg kunne godt tænke mig de versioner som du kan tilbyde.
Jeg syntes at det er et stilfuld og simpel logo, som også siger en smule om
firmaet.
Jeg takker mange gange.
du kan maile direkte til mig på qtrading@ofir.dk

MVH
René