Avatar billede stefantp Nybegynder
22. marts 2004 - 16:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se Harddisk

Jeg har sat en ekstra harddisk i min PC, men den bliver ikke vist som ikon på denne computer. Den er sat til slave og kan ses i enhedshåndtering hvor der står: Denne enhed virker korrekt. Jeg kan også se den i bios hvor den står til prim. slave .... hvordan kan jeg komme ind på min nye harddisk uden et ikon til den? hvordan får jeg windows til at vise det nye drev??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. marts 2004 - 16:30 #1
har du partioneret den?
windows 2000/XP
højre-klik på denne computer -> administrer -> diskhåndtering -> højre-klik på den nye disk -> opret en partition
Avatar billede orion79 Nybegynder
22. marts 2004 - 16:37 #2
Og husk så lige at formattere den ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. marts 2004 - 16:56 #3
hmm. hvor stort er harddisken, og hvilker version af windows bruger du?
Avatar billede stefantp Nybegynder
22. marts 2004 - 17:23 #4
tak for det rkhdk, nu virker det :o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. marts 2004 - 17:45 #5
;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. april 2004 - 22:08 #6
Takker for pointz! ;o)