Avatar billede jmahle Nybegynder
22. marts 2004 - 13:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Community-system (m. nyhedssystem, forum, brugere osv.)

Hejsa

Jeg leder efter et community-system, som kan lidt af hvert...fx.

- Forum
- Nyhedssystem
- Brugere (info, buddyliste osv...)
- Upload af billeder osv. osv....

Fx. ligesom www.xplayn.com www.dailyrush.dk eller ligesom her på....

//Jmahle
Avatar billede riversen Nybegynder
22. marts 2004 - 13:09 #1
måske http://www.phpbb.com/ kan bruges.
Avatar billede pytman Nybegynder
22. marts 2004 - 13:11 #2
e107 kan det du søger.. det er rimelig nemt at sætte op.. og nemt at modifisere ang layout hvis du har lidt forstand på PHP/HTML og den slags.. ellers er der en MASSE "skins" som folk har uploadet til siden som du kan anvende..

http://www.e107.org/

prøv det :)
Jeg har haft gode erfaringer med det...

Jeg ved der også er nogle andre

EX PHPnuke MEN har ikke prøvet det..
Avatar billede exp Juniormester
22. marts 2004 - 13:56 #3
www.opensourcecms.com <== her har du mulighed for at afprøve en hulens masse systemer, så du kan finde lige præcis et, der passer til dine behov
Avatar billede jmahle Nybegynder
22. marts 2004 - 15:29 #4
tak lige hvad jeg havde brug for