Avatar billede darkie88 Nybegynder
21. marts 2004 - 21:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse til MySQL.

Hejsa. Jeg er ved at lave en Console app. i M$ Visual dev. studio.net (2003). (Bare så i ved det)

Og kunne godt tænke mig at forbinde til mysql, da jeg har arbejdet meget med denne database i php.

Hvilken måde er den nemmeste og mest effektive?
Jeg er utroligt dårlig til cpp så hav tålmodighed, der er godt med point til den der gider hjælpe mig så jeg kan lave et lille program hvor jeg bruger mysql databasen.
Avatar billede darkie88 Nybegynder
21. marts 2004 - 21:03 #1
bemærk det SKAL være CPP (C++)
Avatar billede arne_v Ekspert
21. marts 2004 - 21:07 #2
Unmanaged eller managed kode ?

(jeg vil melde pas til selve spørgsmålet, da jeg allerede har komemt med
mine ideer i tidligere spørgsmål)
Avatar billede darkie88 Nybegynder
21. marts 2004 - 21:50 #3
jeg har fundet ud af det. Jeg bruge bare mysql++.

Jeg fandt ud af at compile og få det til at virke. Nu henter min console app som den skal. Mega rart. :D

Foresten, det er ganske simpelt at få det til at virke. Der er dog en linie i mysql++'s coding skal skal commentes ud. :)

Skriv, hvis jeg skal hjælpe dig med mysql++ api'et :)
Avatar billede darkie88 Nybegynder
21. marts 2004 - 21:50 #4
svar