Avatar billede lexion Nybegynder
21. marts 2004 - 10:01 Der er 5 kommentarer

Brother MFC-3220c starter selv

hej, Jeg har lige købt en "brother MFC-3220c" (Print,kopie,scan,fax)
Alt install gik som det skulle.
Nu er problemet så bare at maskinen selv finder på at lave et eller andet for sig selv feks. midt om natten hvor computer og mig selv sover. Jeg ved ikk hvad den laver, og det er ikk fordi at den laver en fax til mig eller noget. maskinen står ca. i 5min. og det lyder som om at den arbejder med patronerne osv.
Avatar billede tobias28 Praktikant
21. marts 2004 - 10:21 #1
hae selv en epson cx6400 og den kan også finde på det....tror bare den renser dyserne.....men ved det ikke 100 %
Avatar billede lexion Nybegynder
21. marts 2004 - 10:24 #2
det er det samme jeg tænker, men der må være en mulighed for at den ikk gør det mens jeg sover :)
Avatar billede tobias28 Praktikant
21. marts 2004 - 10:37 #3
sluk den
Avatar billede tobias28 Praktikant
21. marts 2004 - 10:38 #4
for jeg tror den skal gøre det, hvis dyserne ikke skal tørre ud
Avatar billede lexion Nybegynder
21. marts 2004 - 13:10 #5
jo men efter som det også er en fax, så kan jeg ikk slukke den