Avatar billede manzini Nybegynder
20. marts 2004 - 17:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Videoer med windows movie-maker melder fejl

Hej alle.

Mit windows movie-maker melder denne fejl, når jeg skal til at gemme filmfilen:

"Denne film kan ikke gemmes på den angivne placering. Kontrollér, at de oprindelige kildefiler, der er brugt i filmen, stadig er tilgængelige, at den angivne lagerplacering stadig er tilgængelig, og at der er tilstrækkeligt ledig diskplads, og prøv derefter igen."

1. Jeg har MASSER af ledig diskplads.
2. Filmklipsne jeg har brugt virker fint.
3. Placeringen af filerne er også stadig tilgægelig.

- og derfor kan jeg ikke forstå hvorfor jeg ikke kan gemme! Måske kunne det være noget med at alle mine mapper permanent er skrivebeskyttet???

Giv venligst en grundig, detaljeret forklaring/løsning. Jeg har Windows Xp home og jeg bruger Windows moviemaker 2.

Undskyld hvis jeg har lagt spørgsmålet et forkert sted...

På forhånd tak - - - - -MANZINI- - - - -
Avatar billede manzini Nybegynder
21. marts 2004 - 23:51 #1
hmm
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. maj 2004 - 09:00 #2
Tjaa - hvis dine mapper er skrivebeskyttede er det jo et godt bud at problemet ligger her, men hvis du kan gemme i andre programmer skulle det jo ikke have noget at sige!?!

Når du siger gemmer, hvad mener du så - altså "make movie", "render to movie" eller hvad det nu er funktionen hedder i movie maker - jeg kan desværre ikke lige huske det! - eller gemmer du bare selve projektet ?

Hvis du renderer, maker movie - eller hvad det nu var det hed :)
Til hvilket format skriver du ?; (avi, mov, mpg, wmv eller ?)
I hvilken opløsning (fullscreen 720x576 Pal) eller et mindre format til net eller noget ? - giv gerne tal

Og hvad er rigeligt plads, video fylder altså meget - skriv gerne ledig kapacitet på din(e) disk(e) og skriv gerne den totale spilletid for dit projekt!

Smid lige disse opslysninger så skal jeg nok fikse det for dig!