Avatar billede puttea Nybegynder
20. marts 2004 - 16:59 Der er 1 kommentar

Hvad skal man kigge efter når man købe webcam?

Heeej !!

Jeg skal ud at købe webcam, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal kigge efter.. Min krav til et webcam; Det skal tage oki billeder også når man chatter over MSN skal det være en go kvalitet !

Håber i kan hjælpe mig ! På forhånd Tak

Hilsen Tina
Avatar billede disable Nybegynder
20. marts 2004 - 17:28 #1
Jeg har gode erfaringer med 2 webcam's.
Det ene (og det, jeg bruger mest) købte jeg i Aldi for 149,-
Det andet, som jeg ikke bruger længere, er fra Creative .. husker ikke navnet på det.

Mit håb var, at det fra Creative var lidt bedre end det billige, jeg købte.

Jeg måtte erfare, at det billige var det, der gav den bedste billed-kvalitet i mit program (KabCam)..

Men mit råd vil nok være :
Køb, hvad du har råd til .. Så længe du kun skal bruge det til MSN.
Installér det med de drivere, der følger med...

Så har du et - billigt, og ikke mindst - brugbart webcam.