Avatar billede cone63 Juniormester
18. marts 2004 - 14:43 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne jpeg

Hej

Jeg har downloaded alfabetet som billeder af hvert enkelt bogstav som jpeg filer.

Men jeg kan ikke åbne dem, windows kan ikke åbne og det kan Adobe Photoshop 6.0 heller ikke (med en enkelt undtagelse)

Når jeg prøver at åbne i Photoshop får jeg en fejlmeddelse om, at læsning af arithmetic coded jpeg ikke er implementeret.

Er der nogen der kan hjælpe mig til at få disse billeder indsat som et billede i f.eks. Word.

Cone
Avatar billede jonas_net Nybegynder
18. marts 2004 - 14:50 #1
prøv at sende mig et billede..
jonas[at] netvertiser dot dk
Avatar billede spe Nybegynder
18. marts 2004 - 15:10 #2
Har du prøvet at place jpeg-er i Photoshop i stedet for at åbne dem
Avatar billede cone63 Juniormester
18. marts 2004 - 15:16 #3
spe: hvordan gør man det?
Avatar billede jonas_net Nybegynder
18. marts 2004 - 15:28 #4
send den på min email jeg har skrevet den i teksten oven over
Avatar billede zhark Nybegynder
18. marts 2004 - 15:33 #5
Hvad med at sende et link til siden du har downloadet fra, så kan man jo se på det!
Avatar billede spe Nybegynder
18. marts 2004 - 15:34 #6
Ved at bruge Place kommandoen i File-menuen.
Det er langt fra sikkert det hjælper men man kan altid prøve.
Avatar billede jonas_net Nybegynder
18. marts 2004 - 15:35 #7
Hej hjalp det
Avatar billede cone63 Juniormester
18. marts 2004 - 16:47 #8
jonas: ja nu kan jeg åbne - hvad gjorde du?
Avatar billede cone63 Juniormester
18. marts 2004 - 16:49 #9
spe: Place kan ikke åbne jpg filer, og hvis jeg tvinger den virker det ikke.
Avatar billede cone63 Juniormester
18. marts 2004 - 16:53 #10
zhark: link til siden:
http://www.rennysniche.com/
alphabet gallery -> bills alphabets side1 -> camouflage alfabetet
Avatar billede zhark Nybegynder
18. marts 2004 - 17:33 #11
Du må klare det ved at hente irfan view
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/cam-f.jpg
Avatar billede zhark Nybegynder
18. marts 2004 - 17:45 #12
Her er hele alfabetet, det er da åndsvag det er i jpg med hvid baggrund, men den kan jo fjernes selv om det bliver lidt arbejde!
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/cam-alfa.jpg
Avatar billede zhark Nybegynder
19. marts 2004 - 00:36 #13
Irfanview er et udmærket program - dels kan det browse stort set alle billed filer der er i en mappe, men det kan faktisk en hel del mere - og så er det gratis!
http://www.tucows.com/preview/194967.html
Skal du have mere hjælp så sig til :)
Avatar billede jonas_net Nybegynder
19. marts 2004 - 08:44 #14
jeg åbnede det i photoshop og gemte det igen.
Avatar billede cone63 Juniormester
19. marts 2004 - 09:16 #15
jonas: sjovt at din photoshop kan åbne det!
Avatar billede cone63 Juniormester
19. marts 2004 - 09:17 #16
Tak for hjælpen og arbejdet med billederne zhark
Avatar billede zhark Nybegynder
19. marts 2004 - 12:37 #17
jonas>
Det du åbnede i PS var det ikke kun det første A (hvor man henter zip filen)? For jeg kan altså heller ikke åbne de jpg filer som er i zip filen.
Avatar billede jonas_net Nybegynder
19. marts 2004 - 12:40 #18
du sendte mig et jpg billede "B" jeg ved ikke hvor man henter det