Avatar billede vittrup69 Nybegynder
17. marts 2004 - 16:12 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

vedr Outlook Adressebog

hej,

...hvis man oensker at bruge sin adresse bog baade til firmabrug og privatbrug, er der saa en mulighed for at kunne separerer de to - feks: en der hedder "firma adresse-bog" og en anden der hedder "Privat adresse-bog"??

mange tak for hjaelp++

Peter
Avatar billede tumben Novice
17. marts 2004 - 16:47 #1
og det er Outlook du taler om....ikke outlook express...eller hur ????
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
17. marts 2004 - 16:54 #2
ja.. Outlook er det 'store' program, som jeg bruger til kalender, adressebog - jeg bruger AOL til email etc...

+++
Avatar billede tumben Novice
17. marts 2004 - 17:06 #3
hvorfor ikke bare højreklikke på "contacts" (eller hvad det hedder på dansk :-)...og lave en mappe til private adresser og en til firmaadresser
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
17. marts 2004 - 17:23 #4
ok vil proeve++ hvor finder jeg contacts (mit program er paa engelsk)
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
17. marts 2004 - 17:24 #5
sorry har selvfoelgelig fundet den - men der er kun 2 option og ingen har noget med muligheden for at oprette en ny adressebog.. hmmm
Avatar billede tumben Novice
17. marts 2004 - 17:25 #6
hhhmm hvor du finder det....har du ikke allle dine mapper ude i venstre side af skærmen ??????????indbox osv...der er contacts
Avatar billede tumben Novice
17. marts 2004 - 17:26 #7
..nå ok...hvad er der galt med at have to mapper under contacts....det er da det samme som 2 adressebøger....
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
17. marts 2004 - 17:27 #8
jeg har version 2003
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
17. marts 2004 - 17:29 #9
forstaar ikke hvordan kan jeg have to mapper - mine options ved at klikke (hoejre) paa contacts er kun at aabne et nyt vindue, men ikke en ny adressebog? ok jeg er lidt langsom men forstaar ikke helt hvordan jeg kan oprette to mapper/contact sheets
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
17. marts 2004 - 17:35 #10
maa forlade min pc - men haaber du kan hjaelpe mig med dette lille problem - kommer tilbage senere+++ tak
Avatar billede tumben Novice
17. marts 2004 - 17:36 #11
du stillercdig jo bare oven på contacts...og h.klikker...og vælger ny mapppe.....PRIVAT....og derefter en gang til ARBEJDE......så har du jo 2 separate mapper...derinde ...h.klkkker du jo bare og "add new contact"....
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
17. marts 2004 - 21:03 #12
ahha - nu kan jeg forstaa hvorfor vi gaar forbi hinanden... ser du, naar jeg klikker (hoejre) paa mit 'contacts' felt, saa kommer der IKKE en option som tilader mig at ''aabne ny mappe' eller andet i den dur - kun optionen at aabne et NYT VINDUE / new window - og noget med et information panel! - men ikke nogen ''ny mappe'' eller lign. paa engelsk... kan det vaere pga af at vi har 2 forskellige versioner.. men det lyder jo heller ikke logisk.. anyway - jeg vil checkke din ide paa min windows me/pc og se om jeg kan finde den option du skriver om i min gammle version af outlook - tak+++
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2004 - 09:42 #13
Outlook 2003
Når du har Kontaktpersoner åbnet, så højreklikker du blot på overskriften "Kontaktpersoner" og vælger "Ny mappe". Denne kan du kalde privat og opbevare dine private kontakter i.
Avatar billede tumben Novice
18. marts 2004 - 10:58 #14
echit..ja det er jo det jeg siger ;-)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2004 - 11:42 #15
tumben > ja men jeg forsøgte bare at skære det ud i pap for vittrup69.

Vittrup69 > Hvis du højreklikker på "Kontaktpersoner" knappen/ikonet i knappanelet får du IKKE muligheden for "Ny mappe", det gør du derimod hvis du højreklikker på "Kontaktpersoner" overskriften eller "Kontaktpersoner" ikonet under "mine kontaktpersoner" :)

Og så er der vist tærsket langhalm nok på den sag ;)
Avatar billede tumben Novice
18. marts 2004 - 12:07 #16
;-)
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
18. marts 2004 - 12:10 #17
..jeg kan se at i har det sjovt sammen, det er jo altid en god ting - nu haaber jeg bare at det virker for mig... :)
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
18. marts 2004 - 12:12 #18
..jammen for h... da det virker jo, saa er jeg heller ikke saa dum alligevel - ok, ingen behoever at svarer :)

tak for hjaelpen++
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
18. marts 2004 - 12:14 #19
hvordan akseptere jeg svar samt giver points?
Avatar billede tumben Novice
18. marts 2004 - 12:17 #20
du acceptere når nogen har svaret....og hvis techit..svarer også...kan du dele det lidt ved at trykke på avanceret
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2004 - 12:19 #21
Godt du fik det til at køre :)
Tumben skal smide et svar førend du kan acceptere det og give ham hans points :)
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
18. marts 2004 - 13:03 #22
tak begge to... tumben gav svaret ikke?
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
18. marts 2004 - 13:05 #23
oehhh - kunne ikke finde 'avanceret' knappen??? sorry
Avatar billede tumben Novice
18. marts 2004 - 15:12 #24
haahhah avanceretknappen var der jo ikke da techit jo ikke havde svaret ...og så var der jo ikke nogen points der skulle deles på en "avanceret måde"....haha det er s´gu heller ikke nemt...takkker for points
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2004 - 15:15 #25
Og nogen er endnu en gang blevet klogere, det er jo det fine ved Eksperten :)
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
19. marts 2004 - 09:47 #26
"Og nogen er endnu en gang blevet klogere, det er jo det fine ved Eksperten".... JA! som jeg feks+++

tak igen - og hvis nogen er interesseret i hvad JEG er dygtig til saa sig til... :)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2004 - 10:20 #27
Det kunne let tænkes. Men bare du er med på eksperten kan det jo være du kan hjælpe en anden gang :)
Avatar billede vittrup69 Nybegynder
19. marts 2004 - 10:40 #28
okay ++++

farvel for denne gang.

Peter