Avatar billede vincze Nybegynder
17. marts 2004 - 10:04 Der er 3 kommentarer

Text-wrap i Actionscript-editoren

Goddag

Er der nogle der har fundet finten til at slå text-wrapping til i Macromedia Flash MX's Actionsscripteditor...?

Jeg er mere træt af at sidde og scrolle horisontalt end jeg er af at høre Johnny Madsens plader, og det siger altså ikke så lidt!!

Med venlig hilsen

Vincze
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2004 - 10:25 #1
Der er ikke noget i vejen med Johnny M men til gengæld er der det med editoren for klogeågerne hos Macromedia har endnu ikke set lyset.

Jeg vil derfor anbefale..... EKSTERN Editor. Jeg bruger selv Homesite men du kan bruge Dreamweaver, notepad, whatever...

Og så selvfølgelig Scite - http://www.bomberstudios.com/sciteflash/

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2004 - 10:27 #2
Avatar billede mat Nybegynder
17. marts 2004 - 11:43 #3
..eller man kan have sin actioneditor flydende og stort set fullscreen - så skal man edderhyleme have nogle lange variabelnavne før man skal scrolle sidelæns ;)