Avatar billede Peter Praktikant
16. marts 2004 - 21:46 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Forslag til forbedring af design.

Hej
Jeg er ved at lave en side og har lavet nogle forskellige forsøg, de er ikke alle helt færdige.
www.nskjaer.dk/k
www.nskjaer.dk/ko
www.nskjaer.dk/koel
Men jeg er ikke rigtigt tilfreds med de forskellige design. Derfor vil jeg gerne have forslag til hvad der kan forbedre hvilket design.
Jeg ved godt det ikke er et let spørgsmål, måske kunne i linke til sider der har noget lignende det i mener. Jeg er selvfølgeligt ikke ude på at kopiere andres sider, bare have lidt inspiration.
Siden skal som man nok kan se ikke indeholde så forfærdeligt meget, 6-10 menupunkter og ikke så meget mere.
Avatar billede raz0 Nybegynder
16. marts 2004 - 21:56 #1
Side nr. 2 er efter min mening klart den bedste. Du bør dog stadig arbejde lidt på farverne, da det er som om, at de ikke helt svinger med hinanden.
Avatar billede miss-g Seniormester
16. marts 2004 - 23:23 #2
Side nr. 2 - det er nok baggrundsbillede.... det pepper siden op *S*

Kan ikke lige umiddelbart komme med forslag til forbedringer...hm.
Avatar billede finurliga Nybegynder
16. marts 2004 - 23:26 #3
er enig.. nr 2 er den bedste..
Avatar billede arnums Nybegynder
17. marts 2004 - 11:15 #4
3 er den bedste stilmæssigt, men de er stadig ikke "lækre" i deres design, de virker alle for "kantede" og "grove"
Avatar billede Peter Praktikant
17. marts 2004 - 12:35 #5
Okay, så den står 3-1 til nummer to. Jeg vil prøve at integrere menuen lidt bedre i nummer to, måske det vil forbedre designet lidt.
arnums > Jeg kan sagtens se hvad du mener, jeg synes dog ikke det er så slemt på nummer to mht kantede, men der synes jeg tilgengæld at menuen og adressen svæver lidt for meget.
Problemet er bare at jeg er dårlig til at se hvad der kan forbedre designet.
Avatar billede ambrogio Nybegynder
19. marts 2004 - 19:44 #6
1.

Det ville være godt hvis du fik lavet en adskillelse mellem menu og selve sídens indhold. Der er alt for meget lyseblåt, og for lidt billeder. Nogle flotte billeder, blandt andet i banneret ville gøre siden meget mere farverig. Jeg kan personligt ikke lide at når man går over punkterne i menuen, bliver de samme farve som menuen. Inde i "kontakt os" mener jeg ikke at formularen og teksten skal centreres.

2.

Nr. 2 er meget bedre. Menuen er blevet flottere, samt at det også er blevet meget flottere med isbjerget som baggrund. Stregerne rundt om banner, og nederst er også blevet godt. Jeg synes dog at der mangler et eller andet i denne her.

3.

Nr. 3 og 1 ligner hinanden meget, og det er lidt det samme jeg har at sige om den her, som nr. 1.

Håber du kan bruge mit svar ...
Avatar billede Peter Praktikant
20. marts 2004 - 12:16 #7
ambrogio > Tak for det gode svar.
Mht 1, så er det en fejl med kontakt, css-sheetet er ikke færdigt, kontakt er derfor ikke korrekt.
Mht 2, så er jeg enig, det er ligesom der mangler noget der binder siden sammen, jeg er ved at forsøge med noget grafik i form af en tynd streg der binder menusiden sammen med banneret. Det tror jeg vil hjælpe på siden.
Avatar billede Peter Praktikant
23. maj 2004 - 16:32 #8
Jeg er sent ude, undskyld. Designet er valgt og færdigt, det blev side nr 2 som jeg så til sidst lavede lidt ændringer på:
http://www.koeleindustrien.dk
Hvis alle vil ligge et svar, så kan i få nogle point.
Avatar billede ambrogio Nybegynder
23. maj 2004 - 17:27 #9
Det er blevet rigtig flot. Jeg kan specielt godt lide de buede kanter i stedet for skarpe.
Avatar billede Peter Praktikant
31. maj 2004 - 22:25 #10
ambrogio > Det var rart at høre. Jeg havde regnet med lidt flere svar til de 60 point, men nu har du i hvert tilfælde fået 20 point, jeg håber det er ok med dig.

Resten > Hvis i mener at i også skulle have point men har været på ferie eller noget, så sig til.

Tak for hjælpen til alle.