Avatar billede kimley Nybegynder
16. marts 2004 - 16:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem med live update

Jeg har lige installeret Norton 2003 firewall igen efter jeg har haft virus..
Når jeg så kører live update får jeg denne melding.

Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1
Common Client Core 2.0.2

Could not find installation path for at least one component

Er der nogen som kan give en løsning på det?
Avatar billede kimley Nybegynder
16. marts 2004 - 18:29 #2
Det hjalp ikke..
Gjorde som der stod inde på siden.
Avatar billede cp1 Nybegynder
16. marts 2004 - 18:38 #3
prøv at lave en søgning her http://search.symantec.com/custom/us/query.html
på foreks,  Could not find installation path for at least one component
for at se om der sq være en anden løsning du ka bruge...
Avatar billede kimley Nybegynder
17. marts 2004 - 11:24 #4
Jeg har fået et andet problem nu..
Når laver instalationen og genstarter kommer der en boks op med en rød cirkel med hvidt kryds i. Øverst i boksen(hvor den er blå) står der "CCAPP.exe-komponenten blev ikke fundet.
nede i selve boksen står der" dette program kunne ikke starte fordi MSVCP70 dll blev ikke fundet..
Har enda geninstalleret windows men det hjalp ikke. Hvad gør jeg?
Avatar billede cp1 Nybegynder
17. marts 2004 - 18:09 #5
det er sq et godt spørgsmål...her ka du hente MSVCP70 dll
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp70
her ka du se en beskrivelse CCAPP.exe
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/ccapp/
for mig lyder det som om at installations filen/cd-rommen er i stykker
fordi CCAPP.exe er en del af norton antivirus-programmet
men hvis du nu henter MSVCP70 dll'en og lægger den ind i C:\windows\system32 mappen
inden du forsøger at installer norton ka det måske hjælpe, men det er gætteri for jeg ved ikke om det virker...
Avatar billede kimley Nybegynder
18. marts 2004 - 13:22 #6
Jeg takker for din hjælp,men har opgivet norton og hentet et andet program.
Har læst at norton har sikkerhedshuller.
Kører med sygate firewall nu og avast antivirus.
Avatar billede cp1 Nybegynder
18. marts 2004 - 14:53 #7
okay
Avatar billede kimley Nybegynder
27. december 2005 - 19:39 #8
Lukkes