Avatar billede faroeboy Nybegynder
16. marts 2004 - 02:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe en brugt Autocad

Hvor kan jeg købe et brugt billigt Autocad tegneprogram til Windows?
Jeg kører XP home edition.
Jeg er absolut nybegynder på den front, så den må være komplet med hjælp osv.
Derudover er jeg interesseret i digitalfoto, så jeg kunne også tænke mig en bedre/nyere udgave end den jeg har Adobe photoshop 5.0 Limeted Version
Avatar billede andersenph Nybegynder
16. marts 2004 - 08:44 #1
www.dba.dk
ww.papkassen.dk er nogle muligheder
Avatar billede andersenph Nybegynder
16. marts 2004 - 08:44 #2
www.papkassen.dk  SORRY ;O)
Avatar billede thedeathart Nybegynder
16. marts 2004 - 08:46 #3
vil anbefale smartsketch vis du er nybegynder..
går selv på HTX og bruger det tit ...
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. marts 2004 - 10:52 #4
Angående photoshop, så ville jeg prøve at kontakte forhandler og hører og de kunne få fat i en opgradering fra 5 til 6. Sådan en er jeg temmelig sikker på ikke ville koste ret meget. 1000 kr ville være et skud.

Snakker vi om den nyeste version CS, så er jeg ikke helt sikker på om man kan opgradere fra 5 til CS. Men kan se en opgradering til CS koster 2500 kr. Om det så er fra 7 til CS eller om det er fra alle versioner. Det ved jeg ikke.

Men ring til en forhandler, på www.edbpriser.dk kan du se priser på softwaren og links til forhandlere :)
Avatar billede faroeboy Nybegynder
17. marts 2004 - 03:20 #5
Desværre kan jeg ikki finde så meget som een :(
Avatar billede faroeboy Nybegynder
03. januar 2005 - 01:01 #6
Jamen stadigvæk ingen så slut herfra