Avatar billede micheljn Nybegynder
15. marts 2004 - 20:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Snyde chart tæller?

Hey ville høre om man kunne snyde en chart tæller, så der kom flere hits :P
Avatar billede bartz Praktikant
15. marts 2004 - 20:56 #1
Haha... Ja man kan godt snyde de gamle chart tæller, men de nye kan man ikke. De nye logger ens IP ned og så tæller ens IP for 1 chart, efter 24 timer så tæller den som 1 chart med hvis man går ind på hjemmesiden !
Avatar billede micheljn Nybegynder
15. marts 2004 - 20:58 #2
Ok skod, kan man ik
Avatar billede micheljn Nybegynder
15. marts 2004 - 20:58 #3
Ok kan man ik ændre sin ip så? eller er der ik nogen programmer eller noget..
Avatar billede bartz Praktikant
15. marts 2004 - 21:00 #4
Normalt har man 1 fast ip... Men der er nogen der har dynamisk IP. Dvs du skal genstarte din computer hvis du har dynamsik ip og så gå ind på hjemmesiden !!
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2004 - 12:15 #5
Selvom du har dynamisk IP, hjælper det da ikke noget at genstarte sin PC.
Dit modem skal være slukket en del timer, får du får tildelt en ny IP adresse fra din Udbyder.

micheljn >> Hvad vil du snyde for ?? Hvorfor ikke bare lave en go' side som virklig FÅR mange hits. Det andet vinder du da intet ved ????
Avatar billede micheljn Nybegynder
17. marts 2004 - 12:56 #6
d
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2004 - 13:01 #7
micheljn >> Hvorfor nupper du selv dine point ????
Det er da dårlig stil - forventer du at få hjælp en anden gang ???
Avatar billede bartz Praktikant
17. marts 2004 - 15:54 #8
micheljn >> Held og lykke med hjælpen næste gang... Tror sku ikke folk gider at hjælpe dig mere.
Avatar billede Kengun Praktikant
18. marts 2004 - 12:25 #9
micheljn> Du kan forsøge at slætte cookies (verktøj -> alternativer -> slet internet kapsler) i din browser og så reloade/refreshe (ctrl+f5) din side :). Hvis dette fungerer så gør du dette maaange gange ;)
Avatar billede landsten Nybegynder
05. maj 2004 - 21:33 #10
hey jo der er programmer der kan snyde chart og peak og popper og nope men hvorfor skal man gøre det.
man kan saksen snyde dem ;-)