Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
15. marts 2004 - 20:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

20th Century Fox

Hej! Jeg har et mindre påfund, jeg gerne vil have bragt til live. Det includerer en 3D Studio Max-fil af 20th Century fox-logoet... Jeg er grafiker i min fritid, men denne opgave var lidt for svær. Jeg havde planer om at udskifte FOX forneden med HTX; er det muligt? Jeg fandt en side med en 3DSMax Version af logoet her: http://www.turbosquid.com/HTMLClient/FullPreview/Index.cfm/ID/191599/Action/FullPreview

Jeg leder kort sagt efter en MAX-fil af logoet. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
16. marts 2004 - 20:02 #1
Slet ingen??!??! Kom nu! :P
Avatar billede osborne Nybegynder
19. marts 2004 - 20:38 #2
Ja, den ligger jo lige der hvor dit link pejer .. og koster kun $50 :-)

Alternativt skulle du modellere det selv, det meste af det ser ud til at være standard objekter der er brugt .. og teksten kan du jo lave under Shapes > Text .. og så blot putte Extrude modifier på. Lyset ser ud til blot at være Directional lights hvor der er brugt Volume (for at kunne se keglen sådan som en stribe).

Håber det hjælper
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
19. marts 2004 - 22:13 #3
Ja, ok.... Mange tak.... Jegt overvejer faktsik at købe den, da det kniber lidt med at lave materials.....

Men tak alligevel! :)
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
29. april 2004 - 19:37 #4
Lukker...