Avatar billede schaarup Nybegynder
15. marts 2004 - 19:31 Der er 1 løsning

ISA 2004 Beta fejl

Hejsa,

Jeg har en Windows 2003 Entreprise med en ISA 2004 RC2 kørende. Det hele kører i lange perioder perfekt som det skal, men ligepludselig stopper al trafik med at komme igennem ISA. Jeg kan se i loggen at den siger DNS - Denied Connection, men ikke hvilken Rule den har som baggrund for dette. Jeg har oprettet 2 Rules, 1 som åbner ALT ud af til, og 1 som åbner for DNS ud af til fra Localhost. Når serveren kører som den skal, kan jeg se at den bruger den DNS Rule (Localhost til External) for at komme ud med DNS.

Det kan køre fint i 10 timer i træk og så ligepludselig stopper det bare med at virke, og jeg kan kun få gang i trafikken igen ved at reboote hele serveren.

Nogen der har oplevet noget lignende eller kender til dette problem ?

Pft.
Søren.
Avatar billede schaarup Nybegynder
21. marts 2004 - 07:56 #1
Lukker og prøver i Server 2003 i stedet.