Avatar billede kylvis Nybegynder
14. marts 2004 - 23:47 Der er 8 kommentarer

Film som .bin og .cue filer

Jeg har et problem med nogle film jeg har liggende som .bin og .cue filer... Det er det samme problem med alle filerne... Jeg har også spil liggende som .bin og .cue filer, men der har jeg absolut ingen problemer....

Når jeg mounter .cue filen med daemon tools, så åbner min media player, men den bliver bare ved med at skrive connecting, og så sker der ikke mere. Jeg har checket cue filen, og filnavnet på ,bin filen står korrekt...

Hvad kan der være galt?? - Hvad gør jeg galt mon??
Avatar billede miss-g Seniormester
15. marts 2004 - 00:32 #1
Du kan jo prøve at åbne bin filen med Isobuster eller UltraISO, så kan du "pakke den ud" til alm. filer *S*
Avatar billede butcher99 Nybegynder
15. marts 2004 - 06:56 #2
Prøv at se filmene i et andet program end multimedia player. Prøv power-dvd eller lign.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
15. marts 2004 - 12:49 #3
Ja som butcher99 skriver prøv at afspillei Power-dvd. Programmet har ofte uden problemer kunne afspille filersom ikke kunne afspilles i WMP
Avatar billede kylvis Nybegynder
15. marts 2004 - 23:29 #4
Hmm, det med at prøve et andet program har jeg desværre også prøvet!! :( Det hjalp heller ikke meget... Det kunne være jeg skulle prøve ultraiso eller isobuster og se hvad der kommer ud af det.......

Anyway, thanks... Håber der kommer flere gode ideer!!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. marts 2004 - 14:43 #5
Hardu de rigtige codex?? ellers få fat i programmet Gspot (det kan fortælle dig hvilke codex du skal bruge)
Avatar billede miss-g Seniormester
16. maj 2004 - 00:47 #6
Virkede det med Isobuster / Ultraiso?
Avatar billede miss-g Seniormester
26. maj 2004 - 22:22 #7
Noget nyt?
Avatar billede miss-g Seniormester
07. juli 2004 - 14:01 #8
Så er det vist lukketid!