Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
14. marts 2004 - 10:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man se om mappe er blevet åbnet?

Er der nogen måde hvor man kan finde ud af om der er en af mine mapper der er belvet set igennem?
F.eks, kan man se hvornår en mappe sidst blev åbnet?
Eller er der andre muligheder for at se om en person har set i nogle af mine private ting?

det er ikke fordi vedkommende ikke må, så ingen råd om oprettelse af brugere osv.:-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. marts 2004 - 11:01 #1
Ja det kan du med audit, men det skal sættes op og kræver at du sætter dig ind i emnet auditing om monitering.

Med audit vil du kunne få et meget detaljeret billed af hvad der er sket med mappen, man har du ret mange flere mapper og har du en del brugere, vil din log lyn hurtigt blive meget fuld og du vil midste overblikket. Det er dog genialt til at holde øjem med en eller to mapper
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
14. marts 2004 - 15:49 #2
ok. Nu har jeg prøvet at finde et sted hvor jeg kan downloade audit, men uden held.
ed du evt. hvor man kan det?
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
15. marts 2004 - 00:41 #3
?
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
16. marts 2004 - 10:32 #4
nÅ...