Avatar billede kas0808 Nybegynder
13. marts 2004 - 21:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Program til at sikkerhedskopiere dvdfilm

Hvilket program er det bedste til at lave en sikkerhedskopi af en (egen) dvd-film som kan afspilles på stationær dvd-afspiller??
Avatar billede wickedd Juniormester
13. marts 2004 - 21:23 #1
DVD Decrypter er mit bud
Avatar billede norbert Nybegynder
13. marts 2004 - 21:31 #2
DVD-shrink er mit bud :-)
http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm
Norbert.
Avatar billede nikkib Nybegynder
14. marts 2004 - 00:21 #3
Clone DVD virker godt
Avatar billede kas0808 Nybegynder
14. marts 2004 - 12:58 #4
Tak for hjælpen. Nu har jeg helt sikkert noget at arbejde videre med de næste par dage (sikkert til konens store fortrydelse)!!
Jeg fordeler pointene imellem jer så snart jeg har fundet ud af fremgangsmåden...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. marts 2004 - 15:48 #5
Så skulle du *ikke* havelagt et svar selv! :-)

Du skal først lukke et spm, når:
1) der er givet et svar du kan bruge, ved at acceptere/belønne svar(ene)
2) der ikke har været nogen svar du kan bruge, ved at lægge et svar selv

#2 skal man lige vente et uges-tid med..

Husk at give points, når du finder "fremgangsmåden".. Ellers kan du spørge wickedd/nobert/nikkib: "hvordan gør man?".. De vil så sikkert gerne forklare dig det.
Avatar billede norbert Nybegynder
14. marts 2004 - 15:55 #6
Du kan læse lidt her:
http://www.ebruger.dk/faq/
Surfer har ret, men bare rolig. Nu er fejlen sket, så hvis du bare giver besked her, når du har prøvet svarene, hjælper vi dig igennem resten.
Norbert:-)
Avatar billede norbert Nybegynder
14. marts 2004 - 15:57 #7
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Der er også dette du skal læse igennem.
Norbert :-)
Avatar billede kas0808 Nybegynder
14. marts 2004 - 17:23 #8
Ups...
Tjah det er vel unødvendigt at fortælle at jeg er ny bruger....
Jeg skal nok sætte mig ind i reglerne på ebruger.dk
Tak for vejledningen.
Avatar billede norbert Nybegynder
14. marts 2004 - 17:25 #9
:-) Og Velkommen på Eksperten :-)
Norbert
Avatar billede kas0808 Nybegynder
14. marts 2004 - 17:41 #10
Tak
Jeg glæder mig virkelig til at komme i gang med at bruge sitet!!