Avatar billede arnepedersen Forsker
13. marts 2004 - 10:29 Der er 2 løsninger

Pinnacle opgradering til studio9 ødelægger mit HP scannerprogram

Efter opgradering fra Pinnacle studio8 til studio9 er mit scannerprogram fra min scanner HP 2110 blevet ødelagt. Det drejer sig om et lille redigeringsprogram der hedder albumudskrivning. Det er et program der automatisk retter på mine billeder, og et program hvor jeg manuelt kan rette på billedet, skarphed, farve, mm.
Når jeg åbner programmet, er der bare en helt sort side. Og når jeg af- installerer studio 9 vender mit program tilbage, så det er Pinnacle studio9 der er synderen.
Avatar billede arnepedersen Forsker
23. marts 2004 - 20:50 #1
Lukker
Avatar billede arnepedersen Forsker
05. maj 2004 - 23:55 #2
Lukker