Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
11. marts 2004 - 23:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Template virker ikke?

Hvorfor kommer teksten ikke med her når jeg oploader den?

http://www.freelayouts.com/templates/display/templates?order=rateavg

Det drejer sig om den øverste til venstre, author=marst. Rød og grå.

Er der andre der kan få lor... til at virke?
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
11. marts 2004 - 23:03 #1
p.s jeg giver selvfølgelig kun point til dem der kan få det til at virke:-)
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
11. marts 2004 - 23:04 #2
Grunden til at jeg skriver det er at jeg ikke tror at man KAN få det til at virke..
Avatar billede miss-g Seniormester
12. marts 2004 - 00:39 #3
Har prøvet at uploade den til mit site, og du har ret - der er ingen tekst på
forsiden:

http://www.nicolin.dk/630/index.html

Underligt!
Avatar billede miss-g Seniormester
12. marts 2004 - 00:45 #4
Men den virker, hvis man trykker preview når man har den i HTML editoren.

Jeg kan ihvertfald ikke få den til at virke. Der står dog noget med at man kan henvende sig til ham.... læs word filen.
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
12. marts 2004 - 08:28 #5
Ja det har jeg tænkt på at prøve. Der er nemlig mange af hans templates det ikke virker helt.
F.eks er der også nogen hvor man ikke kan bruge danske bogstaver.
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
13. marts 2004 - 08:38 #6
mm