Avatar billede manzini Nybegynder
11. marts 2004 - 18:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Windows Movie-Maker HJÆÆLP

Hej alle.

Når jeg prøver at gemme en film (jeg har lavet i moviemaker) melder den følgende fejl:

"Denne film kan ikke gemmes på den angivne placering. Kontroller, at de oprindelige kildefiler, der er brugt i filmen, stadig er tilgængelige, at den angivne lagerplacering stadig er tilgængelig, og at der er tilstrækkeligt ledig diskplads, og prøv derefter igen."

Der er MASSER af ledig diskplads, så dét er ikke problemet!

Har win XP Home edition...

På forhånd tak. ManZini
ps (GIV VENLIGST ET GRUNDIGT SVAR)
Avatar billede Jman Praktikant
11. marts 2004 - 18:32 #1
Som jeg kan læse det, har du jo egentlig fået svaret..
Tjek at evt. musikfiler og billeder og filmstumper ligger de samme steder (du må ikke have flyttet rundt på noget), som da du importerede dem i MovieMaker ..
Og deslige, når du gemmer, så se hvor meget plads der er behov for, og om du har pladsen
Avatar billede manzini Nybegynder
11. marts 2004 - 18:38 #2
Hvis man rykker rundt på filerne, kan man slet ikke se sit klip! Så det kan jeg ikke have gjort!
Avatar billede manzini Nybegynder
11. marts 2004 - 18:40 #3
Og forresten, har jeg også gjort det med 1 filmfil, der lå (og stadig ligger) på skrivebordet. Og det kunne den heller ikke gemme!
Avatar billede Jman Praktikant
11. marts 2004 - 18:54 #4
det lyder godt nok mytisk .. kan du evt. gemme på skrivebordet, når du nu ved der er plads?
Avatar billede Jman Praktikant
11. marts 2004 - 18:55 #5
Jeg har altså prøvet engang at lave en film og kommet til at slette baggrundsmusikken fra skrivebordet. Den kom med samme fejl, som din (men først da jeg skulle eksportere klippet)
Avatar billede manzini Nybegynder
11. marts 2004 - 19:27 #6
Jeg gemmer altid på skrivebordet, men har også prøvet andre mapper! Og som sagt har jeg prøvet at skære lidt af en film (der aldrig har været andre steder end skrivebordet) men den meldte stadig den samme fejl!
Avatar billede Jman Praktikant
12. marts 2004 - 10:10 #7
gemmer du med andet navn?
Avatar billede miss-g Seniormester
12. marts 2004 - 12:40 #8
En ven fik samme besked, da han ville gemme sin illustrator fil. Det hjalp da han genstartede computeren....
Avatar billede manzini Nybegynder
12. marts 2004 - 13:02 #9
om jeg gemmer med andet navn? Forstår jeg ikke!
Avatar billede Jman Praktikant
12. marts 2004 - 13:29 #10
ja, du skriver at du har skåret noget af en film.. det var mere at du ikke prøvede at overskrive den fil du har åben
Avatar billede manzini Nybegynder
15. marts 2004 - 13:46 #11
ok. Hvordan gør jeg så det?
Avatar billede manzini Nybegynder
19. marts 2004 - 13:58 #12
forresten, min melder også først fejlen når jeg skal til at gemme!
Avatar billede manzini Nybegynder
20. marts 2004 - 17:27 #13
Nå men, det kom der jo ike meget ud af! Jeg opretter en senere!