Avatar billede larsbie Nybegynder
11. marts 2004 - 10:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bærbar bipper under opstart

Min bærbare bipper vildt under opstart. Jeg tror det er fordi min returntaste nogle gange sidder fast. Kan det passe? Kan det løses?
Det ser ikke ud til at være virus da jeg har scannet flere gange.
Avatar billede dxs Nybegynder
11. marts 2004 - 10:06 #1
Det kunne nemt være din return knap..du kunne jo prøve at tage return knappen af også se om det er der problemet ligger..

Min bærbar gjorde også det der nummer engang og der var det en ramblok der var i udu!

/dxs
Avatar billede larsbie Nybegynder
11. marts 2004 - 10:11 #2
Ok, jeg prøver det med returknappen............hvordan finder jeg ud af om en af ramblokkene er i stykker?
Avatar billede larsbie Nybegynder
11. marts 2004 - 10:18 #3
Ok det lykkes ig at pille knappen af og nu bipper den ikke når den starter op..mange tak
Avatar billede dxs Nybegynder
11. marts 2004 - 12:12 #4
det var så lidt :) takker for points