Avatar billede martin_moth Mester
11. marts 2004 - 09:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Husk indstilling for filter i layer manager

Hver gang jeg åbner en tegning og kikker i Layer Properties Manager, er den sat til at vise All Alyers. Men jeg ønsker, at tegningen skal starte op med at vise All Xref dependent Layers - inverted.

Hvordan får man AutoCAD til at huske indstillingerne i layer filteret fra gang til gang?
Avatar billede kalb Nybegynder
11. marts 2004 - 13:53 #1
Det her virker hos mig.
Gå ind i layer properties manager.
klik på xref named layer filter
scroll ned til xref og klik
tryk ok
prøv at save og luk tegning og åbne den igen
Avatar billede kalb Nybegynder
11. marts 2004 - 14:10 #2
Det er sjovt at det ikke virker på normal vis.
klik på xref named layers og kun xref lag ses.
ved at trykke ok skulle det virke- virker også her.
Avatar billede martin_moth Mester
16. marts 2004 - 13:39 #3
"klik på xref named layer filter
scroll ned til xref og klik
tryk ok"

???

Hvad mener du med "klik på xref named layer filter" - sådan et filter findes da ikke.

Mit problem er: Hvordan får man AutoCAD til at huske indstillingerne i layer filteret fra gang til gang?
Avatar billede kalb Nybegynder
16. marts 2004 - 14:25 #4
hvilken autocad har du?

Åben en tegning
skriv la og tryk enter
Avatar billede martin_moth Mester
13. april 2004 - 10:06 #5
2000i

At trykke LA starter bare layer manageren. Jeg tror ikek du har forstået mit spørgsmål:

Mit problem er: Hvordan får man AutoCAD til at huske indstillingerne i layer filteret fra gang til gang?

Således at når jeg starter en tegning, står layer manageren til at vise "Show x-ref dependent layers only" og så et hak i "Inverted"
Avatar billede martin_moth Mester
20. oktober 2004 - 09:29 #6
lukker