Avatar billede king_frusty Nybegynder
10. marts 2004 - 20:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Manual til Canon Ixus 400

Hejsa

Hvem kan fortælle mig hvor jeg kan få fat i , downloade en manual til Canon Ixus 400 frit eller for få penge
Avatar billede nmh Nybegynder
10. marts 2004 - 20:32 #1
Måske kan du finde noget her:
http://home19.inet.tele.dk/ne/manualer.htm
Der er i hvertfald en reference til en manual, men når man går derhen er der meget at vælge i mellem.
Avatar billede king_frusty Nybegynder
10. marts 2004 - 20:36 #2
Har jeg været ;o(
Der er ikke nogen downloadebel manual til Canon Ixus 400
Men tak for linken
Avatar billede nmh Nybegynder
10. marts 2004 - 20:46 #3
Her er et sted, hvor de sælger manualer. Desværre kunne jeg ikke finde den du søger umiddelbart, men de kan måske skaffe den?
http://www.manualsunlimited.com/catalog/index.php?cPath=25_26
Avatar billede king_frusty Nybegynder
10. marts 2004 - 21:29 #4
Takker igen

Meeen heller ikke her var der nogen hjælp
Avatar billede nmh Nybegynder
10. marts 2004 - 21:32 #5
nej det var jeg også bange for. Det ser ikke ud til at være let, så jeg vil blot ønske dig held og lykke med projektet.
Avatar billede jonmh Nybegynder
10. marts 2004 - 21:33 #6
Avatar billede king_frusty Nybegynder
10. marts 2004 - 21:38 #7
OK
Kanon
MEN hvordan Åbner jeg siden ?? der sker ikke noget når jeg bruger linket eller går der ind og starter from scratch?
Avatar billede jonmh Nybegynder
10. marts 2004 - 21:41 #8
hmm virker fint ved mig men prøv at klik på manuals her så http://www.canon.com.au/products/cameras/digital_compact_cameras/digitalixus400_support.aspx
Avatar billede king_frusty Nybegynder
10. marts 2004 - 21:42 #9
Jonmh

Kom lige med et svar, ser ud til du skal ha dine point
Avatar billede jonmh Nybegynder
10. marts 2004 - 21:43 #10
ok