Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. marts 2004 - 18:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

sende mail?

Jeg har teledanmark og har kørt min smtp via smtp.mail.dk , men nu kan jeg ikke sende mail mere?
Avatar billede overloaded Mester
10. marts 2004 - 18:17 #1
smtp port er port 25 men den hvistnok  lukket for på grund af spam, hvilket jeg ikke ka n se det løser noget ar lukke for en port.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. marts 2004 - 18:19 #2
? lukke for hvilken port? jeg forstår ikke!
Avatar billede oesten Nybegynder
10. marts 2004 - 18:24 #3
TDC har spærret for trafik fra mail(smtp)servere, der ligger lokalt hos deres ADSL-kunder. Der er ikke spærret for at benytte smtp.mail.dk, så hvis den ikke har virket er det nok kun en midlertidig afbrydelse eller en forkert opsætning. Firewall?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. marts 2004 - 18:26 #4
nej ingen firewall!

Men vil den så virke om snart igen? og hvor lang tid plejer sådan noget at være nede?
det er nemlig en ret vigtig mail!
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2004 - 19:38 #5
Det er som anderscs skriver.
Er du i tvivl skal der i udgående post skal der stå > smtp.mail.dk <
(Der hvor du sætter konti op)
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2004 - 19:39 #6
Ups. Sorry. Det har du allerede gjort.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. marts 2004 - 21:20 #7
men kan man gøre noget hvis det ikke virker?? eller er der evt en anden smtp der virker?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
20. marts 2004 - 10:58 #8
lukker
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2004 - 11:12 #9
Det skal virke med smtp.mail.dk.
Det virker hos mig og har gjort det lige siden TDC's ændring. Er dine "flueben" sat korrekt m.v.?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
20. marts 2004 - 11:57 #10
det virker sjovt nok nu, ved ikke hvad der var galt! det virked ikke i 3 dage, og så virkede det lige pludselig igen! forstår det ikke rigtigt!
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2004 - 14:53 #11
Ligefrem dage har jeg ikke hørt om. Men har hørt om timer hvor folk ikke har kunne hente mail. Og uden noget pludselig atter kan.
Det er lidt mystisk. Måske skulle du kontakte TDC og få en forklaring.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
20. marts 2004 - 14:54 #12
well, det virker nu! så jeg tror bare jeg venter hvis det sker igen! ellers tak