Avatar billede jstar Nybegynder
10. marts 2004 - 16:35 Der er 18 kommentarer

flash henblik på brading

Jeg søger hjælp fra en som har erfaringer mht. branding. Der skal laves et felt en mindre flash film som er på størrelse med et af de stor banner her på siden. Som skal være i header'en på en hjemmeside. Søger gerne en med erfaring eller evt. links til firmaer, freelance m.f. Som kunne klare en sådan opgave.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. marts 2004 - 16:41 #1
Jeg kan godt håndtere opgaven - Du kan skrive til mig på nikolajdu3@hotmail.com med nærmere beskrivelse af omfanget.

/Nikolaj
Avatar billede jstar Nybegynder
10. marts 2004 - 16:43 #2
Hej Nikolaj...har du evt. nogle referencer eller opgaver du har lavet?
Avatar billede jstar Nybegynder
10. marts 2004 - 16:44 #3
Nikolaj er du tilknyttet et firma?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. marts 2004 - 16:48 #4
Jeg er et firma  og du kan få mine referencer ved henvendelse :))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. marts 2004 - 16:49 #5
Jeg er dog ude nogle timer fra nu af :(
Avatar billede jstar Nybegynder
10. marts 2004 - 16:50 #6
fint sender lige en mail.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
10. marts 2004 - 17:38 #7
Hej Jstar

Jeg har 4 års erfaring fra reklamebureau, inden jeg for et halvt år siden startede som selvstændig - alt hvad du ser på www.larsholmgaard.dk er lavet fra bunden. Du er også mere end velkommen til at kontakte mig, med henblik på opgaven du nævner.

mvh
Lars Holmgaard
Avatar billede john1 Juniormester
10. marts 2004 - 18:25 #8
Hej Lars..jeg kigger lige på din hjemmeside;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. marts 2004 - 20:00 #9
john1 == jstar ????
Avatar billede jstar Nybegynder
10. marts 2004 - 21:02 #10
nej det skulle det ikke gerne - der er nok flere der er interesseret*GG*
Avatar billede jstar Nybegynder
10. marts 2004 - 21:02 #11
fik du min mail?
Avatar billede zuiq Nybegynder
10. marts 2004 - 21:34 #12
Hej Jstar,

Hos Shadeless Productions, er vi 4 personer hvor vi alle sammen kan lidt af det hele, men vi hver især er specialiceret inden for forskellige ting -bla Musik, Lyd, 3d- og 2d-grafik. Det gør os istand til at lave et, set fra alle perspektiver, færdigt arbejdet produkt.

Besøg vores hjemmeside, og se evt. også min private.

Email: mads@shadeless.dk
MSN: zuiq@hotmail.com
Firma HP: www.Shadeless.dk
Privat HP: http://zuiq.shadeless.dk (under opbygning)

Mvh.
Mads Hansen,
Shadeless Productions
Avatar billede jstar Nybegynder
11. marts 2004 - 10:22 #13
det ser spændende ud
Avatar billede oersted Novice
11. marts 2004 - 11:13 #14
hej jstar
Du er velkommen til at kigge ind på www.jspr.dk

Grafisk identitet, tryk, web og multimedie :)
Avatar billede zuiq Nybegynder
11. marts 2004 - 16:18 #15
Tak :) -se især http://zuiq.shadeless.dk , da den har en flash topbar.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. september 2004 - 11:35 #16
...lukketid for spørgsmålet? :-)
Avatar billede zuiq Nybegynder
13. september 2004 - 13:48 #17
haha lars du skriver i alle spørgsmålene, det ser ud til at vi har den samme mål-gruppe hehe.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. september 2004 - 14:47 #18
;-)