Avatar billede patrickkk Nybegynder
09. marts 2004 - 16:46 Der er 3 kommentarer

Mit internet laver altmuligt mærkeligt?

Daws,

Jeg hentede noget på nettet for et par dage siden, og efter jeg gjorder det har nettet opført sig meget mærkeligt: Jeg kan ikke lukke vinduerne, kun hvis jeg går ind i jobliste og lukker dem, med så lukke den alle internet vindure. Og nogle gange kan jeg ikke bruge Delete, Tab - og Piltasterne (når jeg også er på nettet, selvfølgelig). Jeg har prøvet at køre Ad-aware og Norton Antivirus, men det hjalp ikke. Så jeg håber nogen af jer geniere derude kan hjælpe mig...
Avatar billede henrik47 Nybegynder
09. marts 2004 - 16:55 #1
Geninstaller Internet Explorer!
Avatar billede rebecca Novice
09. marts 2004 - 16:59 #2
Hent spybot & highjackThis Her>>>http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm opdater programmerne og kør først spybot derefter highjackthis lig loggen fra highjackthis ind her, husk at slå systemgendannelse fra
Avatar billede hschou Nybegynder
10. marts 2004 - 01:18 #3
Gå ned i start => programmer => tilbehør => Systemværktøjer => Systemgendannelse
Vælg at gendanne pc'eren, som den var på et tidligere tidspunkt
Gælder forresten kun, hvis du har XP