Avatar billede rickyd Nybegynder
09. marts 2004 - 12:59 Der er 10 kommentarer

100% afinstallering

Et spørgamål jeg ikke rigtig ved hvor passer hen.. prøver her...

Man installerer et program med en midlertidig licens typisk 30 dage. efter de 30 dage afinstallerer man programmet fordi man ikke synes det var de penge der blev forlangt værd.
Af en eller anden grund installerer man senere programmet, måske fordi der nu findes en senere udgave hvor det i beskrivelsen ser ud til at de ting man var utilfreds med er blevet rettet. MEN DET KAN MAN IKKE..
Et eller andet sted ligger der informationer om at man har haft det program installeret tidligere..
Hvor? i registrerings basen..? og måske i windows\prefetch ??
Andre steder?? nogen der ved hvor og hvordan man fjerner ALLE spor af et tidligere installeret program
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. marts 2004 - 13:02 #1
har du prøvet at slette programmet i Registry?
Avatar billede Slawomir Seniormester
09. marts 2004 - 13:03 #2
en trial version er til at prøve programmet og ikke til brug at dette,

læs venligt reglerne her på siden og luk denne spm
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. marts 2004 - 13:12 #3
men derfor kan rickyd stadig fjerne programmet i Registry, det er ikke ulovligt.
Avatar billede rickyd Nybegynder
09. marts 2004 - 13:17 #4
ja jeg har prøvet at fjerne programmet i registry med jv16.. men der ligger åbenbart informationer gemt et andet sted på min comp.
Avatar billede Slawomir Seniormester
09. marts 2004 - 13:21 #5
retaxes >> ok, man er formålet ikke at ins. det igen?, eller er det bare mig??
Avatar billede serverservice Praktikant
09. marts 2004 - 13:22 #6
Brug regsupreme til at fjerne keys til programmet
http://download.com.com/3000-2086-10225989.html?tag=lst-0-4
Avatar billede rickyd Nybegynder
09. marts 2004 - 13:23 #7
Selvom jeg fjerne programmer i reg. med jv16 så har jeg førnævnte problem.

jeg nærmest faldt over denne mappe c:/windows/prefetch
hvor der ligger filer med endelsen pf, der har navn som programmer jeg bruger, men også nogen jeg har afinstalleret for lang tid siden.

er det filer man mon bare kan slette????
Avatar billede rickyd Nybegynder
09. marts 2004 - 13:27 #8
tror regsupreme er en del af min jv16 pakke... http://www.jv16.org/
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. marts 2004 - 13:28 #9
burgerking> det er muligt, men der er jo ikke noget forkert at ville slette det helt.

rickyd> at fjerne det program helt i Registry kan godt tage nogle timer, prøv blot at fjerne Hotbar, den sviner simpelthen hele registry til og det kan godt tage et par timer.
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. marts 2004 - 13:45 #10
"jeg nærmest faldt over denne mappe c:/windows/prefetch"
læs her om prefetch
http://winxp.bink.nu/DesktopModules/ArticleDetail.aspx?ArticleID=1389