Avatar billede schua Praktikant
09. marts 2004 - 10:23 Der er 7 kommentarer

Guide til uploading af hjemmeside.

Hej alle sammen.

Jeg Har lavet en hjemmeside for et firma, nu har jeg kun et problem det er jeg skal have den ud på nettet så de kan se den.

så ville jeg spørge jer om der er nogle der ville hjælpe mig med dette?
I form af enten at lave en guide til hvor jeg ka finde et gratis domæne. Eller der var en der ville tilbyde sit domæne, det er ikke noget som skal være der i længere tid, men kun indtil jeg har vist firmaet hvordan den ser ud!
Siden fylder ikke andet en ca. 15 mb. Den indholder et forum.

Med venlig hilsen

Christian Dahl
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. marts 2004 - 10:25 #1
Du kan finde en masse gratis steder at hoste dit domæne på www.internetplads.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. marts 2004 - 10:28 #2
Når du har oprettet dig som bruger vil du modtage en mail om brugernavn, password samt en ftp adresse du kan bruge til upload.

(1) Åben din browser
(2) Indtast din ftp adresse i adresselinien
(3) Udfyld dine data i vinduet der kommer frem - kommer der ikke noget vindue, kan du højreklikke og vælge "log på som"
(4) Nu kan du drag&drop dine filer fra computeren over i denne mappe, ligesom du ville gøre i stifinder.
(5) Filerne kan nu findes på den hjemmeside du har oprettet.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. marts 2004 - 10:30 #3
Det kan virke som lidt af en jungel med alle de steder som tilbyder webplads. Jeg vil derfor anbefale nedenstående:

www.friserverplads.dk
www.frac.dk
Avatar billede kbonline Nybegynder
09. marts 2004 - 10:30 #4
hmmm for en kort tid, kan du da godt låne en mappe hos mig.

Skal du selv have koder så du kan uploade ?

Eller skal jeg uploade for dig?
Avatar billede schua Praktikant
09. marts 2004 - 11:56 #5
Hvis jeg nu sender en pakket fil med alt det hjemmesiden skal indeholder vil du så lave det for mig! Det drejer sig om ca en uge
Avatar billede schua Praktikant
09. marts 2004 - 12:08 #6
Her er min e-mail: schua@ofir.dk så kan i fange mig på msn.
Avatar billede kbonline Nybegynder
09. marts 2004 - 12:30 #7
jeg har sendt dig en mail