Avatar billede sbay Nybegynder
09. marts 2004 - 09:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Unread marks replikeres ikke

Hej

Jeg prøver forgæves at replikere unread marks videre til de andre replika af maildatabaser. Men når jeg prøver at slå det til, får jeg at vide at funktionen ikke er understøttet af det software der køre på serveren. Hvad skal man så bruge???

Jeg kører på en AS400 med Domino 6.0.1
Avatar billede sbay Nybegynder
09. marts 2004 - 09:27 #1
hmmm - tror jeg bliver nødt til at opgradere....
Avatar billede karstenv Nybegynder
09. marts 2004 - 10:26 #2
Jammen det er nemlig det, at det tror jeg ikke de nogensinde har fundet en løsning på overhovedet, skulle de have det så er den godt skjult.

Jeg har nemlig et cluster bestående at 3 server med mailboxe på og her virker det heller ikke, så jeg er da lige så intereseret som dig sbay :-)
/KarsetnV
Avatar billede sbay Nybegynder
09. marts 2004 - 11:00 #3
På vores webserver - version 6.5 - kunne jeg aktivere funktionen, men den bliver bare ikke replikeret videre.... Men det kræver åbenbart en version over 6.0.1!

Vender tilbage når jeg ved mere.
Avatar billede jogii Nybegynder
09. marts 2004 - 16:28 #4
Jeg mener det kræver noget fra og med eller over 6.0.3 (eller måske 6.5.1)
Det er dog muligt at lave en NOTES.INI indstilling, som gør det alligevel, men om det var Client/Server eller Server/Server den skulle virke på husker jeg ikke. Den var heller ikke særlig god med performance.
Avatar billede sbay Nybegynder
07. februar 2006 - 14:33 #5
lukker
Avatar billede jogii Nybegynder
07. februar 2006 - 14:37 #6
Fik du det til at virke?
Avatar billede sbay Nybegynder
07. februar 2006 - 15:29 #7
ja, men hvordan husker jeg ikke :-) Det er jo ved at være længe siden. Kører version 6.5.4!