Avatar billede cbennike Nybegynder
08. marts 2004 - 21:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Tabel til Excel

Point spørgsmål
Avatar billede mugs Novice
08. marts 2004 - 21:18 #1
DoCmd.TransferSpreadsheet acExport, 8, "Tabel1", "D:\VBA\XP\Mappe1", True, ""
Avatar billede bak Seniormester
08. marts 2004 - 21:41 #2
Ok, godt vi kunne hjælpe :-)

ref:
http://www.eksperten.dk/spm/472835
Avatar billede mugs Novice
08. marts 2004 - 21:59 #3
chennike -> Det link kunne du godt have givet i dit spørgsmål, så havde vi ikke behøvet at bruge vores tid :o)
Avatar billede cbennike Nybegynder
08. marts 2004 - 22:04 #4
Øhh mugs, jeg forstår ikke helt ...
Avatar billede cbennike Nybegynder
08. marts 2004 - 22:06 #5
Ahhh nu tror jeg at jeg forstår. Sorry, ja du har ret det kunne jeg egentlig godt, my bad - men det gir ingen point -omend du har lagt et svar ;-)
Avatar billede mugs Novice
08. marts 2004 - 22:07 #6
Åbenbart er dit spørgsmål rettet til bak, der skal have yderligere point for sin assistance. Og det er helt fint.

Hvis du havde lagt et link der refererede til spørgsmålet, havde jeg ikke fundet det nødvendigt at bruge min tid til at finde koden frem.
Avatar billede cbennike Nybegynder
08. marts 2004 - 22:09 #7
Nej du har ret - min fejl. Men nu hvor du er her (og hvis du gider bruge din tid) hvad kan din kode linie ( ingen point i det, er bare nysgerrig)
Avatar billede mugs Novice
08. marts 2004 - 22:10 #8
Nej efter at have set bak's svar, er der vel ingen andre der forventer point. Også helt OK. Men jeg tror nu nok vi er enige :o)
Avatar billede bak Seniormester
08. marts 2004 - 22:10 #9
Det var ellers et godt svar du gav på et meget kort spørgsmål, Mugs :-)
Avatar billede mugs Novice
08. marts 2004 - 22:12 #10
chennike -> Den eksporterer Access-tabellen "Tabel1" til Excel på adressen  D:\VBA\XP\Mappe1

bak -> korte spørgsmål giver korte svar. Og spørgsmålet "Tabel til Excel" kræver vel ikke andet :o)
Avatar billede bak Seniormester
08. marts 2004 - 22:15 #11
nix :-)
Avatar billede bak Seniormester
08. marts 2004 - 22:40 #12
takker for pointz