Avatar billede 131421 Nybegynder
08. marts 2004 - 18:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

network rendering

hej igen

jeg har brugt network rendering siden min farfar var barn og solen var firekantet, men nu idag virker lortet ik mere, automatisk search virker ik mere, man skal angive selve IP adresse for at server can finde manager og plus at den sir: "connection refused, service not installed on host computer" når man trykker på connect.. i job assign dialog. jeg har prøvet at geninstallerer lortet og har ledt efter svaret på nettet siden kl. 12:62, men desværre fandt jeg ik nogen løsning, jeg håber i can hjælpe mig!! på forhånden tak...
Avatar billede thedeathart Nybegynder
08. marts 2004 - 19:15 #1
er der angivet fast ip og/eller arbejdsgruppe, og har du network renderingen softwaren installeret på clienten ?
Avatar billede 131421 Nybegynder
08. marts 2004 - 20:20 #2
ja, det har jeg. lige pludselig virker d bare ik mere...
Avatar billede geek Nybegynder
09. marts 2004 - 23:36 #3
Virker netværket ellers som det bør?
Avatar billede 131421 Nybegynder
10. marts 2004 - 03:19 #4
jeppe, men nu har jeg fundet ud af hvad der var galt, det var min firewall der blev opdateret uden jeg har fået d at vide...s¨nu r problemet løst....men mange t jer alligevel.
Avatar billede osborne Nybegynder
12. marts 2004 - 11:44 #5
Cool. Tak for info, der er godt at vide at det ikke var et problem i Max network render. PS. Du kan give dig selv de 200 point, for dermed lukke for spørgsmålet.
Avatar billede osborne Nybegynder
09. oktober 2005 - 02:01 #6
Lukketid for dit spørgsmål ?