Avatar billede amsn Nybegynder
08. marts 2004 - 17:32 Der er 5 kommentarer

Webhotel og Forum

Hej alle...
Jeg går og leger med en ide om at lave et forum om landminer, jeg arbejder med at fjerne dem.
Jeg har søgt på nettet og fundet en del gratis forum´s. Men de kræver alle at man downloader noget og så ligger det op på sin egen server.
Jeg leder efter en udbyder hvor man kan:

Købe sit domæne
Købe sit webhotel
Og så at de har en eller anden form for forum, der er køreklar med det samme.

Da dette er et non profit projekt ville det også være rart hvis det ikke koster en formue

Håber i kan hjælpe mig
Ha det
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. marts 2004 - 19:52 #1
Det har jeg aldrig set, men de gratis fora der findes på nettet, f.eks. snitz og fullxml er meget gode og ret lette at tage i brug. Jeg vil foreslå at du køber et webhotel med fe.eks ASP. hos www.cliche.dk kan du få deres største forum for 20 kr om måneden (plus lidt til de forskelllige registreringer første gang) og du kan så downloade enten http://forum.snitz.dk eller http://www.fullxml.dk

Hvis du har rydet miner er du sikkert soldat, lige som mig. Hvis du har FIIN adgang har jeg et snitz forum kørende jeg kan vise dig, ligesom jeg kender myndigheder der har et fullxml forum kørende
Avatar billede amsn Nybegynder
09. marts 2004 - 09:46 #2
Hej
Tak for hjælpen!
Er ikke soldat, arbejder med humanitær demining, for et privat firma

Ha det rart
Avatar billede vallemanden Nybegynder
30. marts 2004 - 22:37 #3
Hej

Hvis det er humaitært så kan jeg hjælpe, med gratis hjemmeside plads og forum

vallemanden
prog@night.dk
www.night.dk
Avatar billede vallemanden Nybegynder
30. marts 2004 - 22:37 #4
åhhh jeg så lige datoen :-(
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. juni 2004 - 12:18 #5
hmmm måske på tide at lukke