Avatar billede steench Nybegynder
07. marts 2004 - 23:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formatering af tekst.

Hej

Jeg har brug for at give et ord flere størrelser fonte.
(jeg anvender css).
Fx. skal ordet Steen skrives i fonten Wide Latin. 'S' skal være 20 stort, 'teen' 16 stort og 'n' 20 stort.
Jeg har styr på at formattere et afsnit, men når jeg forsøger med enkelte bogstaver, får jeg et linieskift, hvilket jo ikke er meningen.
Det må kunne lade sig gøre.

På forhånd tak.

/Steen.
Avatar billede cdc Novice
08. marts 2004 - 09:43 #1
har du prøvet med <span class="*****">S</span><span class="*****">teen</span> osv. har ikke selv prøvet men var bare en idé
Avatar billede mickey777 Nybegynder
08. marts 2004 - 12:54 #2
Der hvor der forekommer linieskift har du prøvet med <noBr> ?
Avatar billede steench Nybegynder
02. april 2013 - 12:29 #3
lukker