Avatar billede petert Forsker
07. marts 2004 - 18:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indsætte links

Jeg har de problem at jeg vil lave nogle links som gør når man trykker på et ord springer man ned på siden der hvor det pågældende afsnit starter.
også hvor dan man gør når jeg flere steder på siden skriver  "Til top" kan gøre dette aktivt og man så hopper op til toppen man kan se problemet på www.3060.dk ( eks trykker på Møbler og Springer ned til afsnittet om møbler )( Trykker på "Til top"og ryger op til toppen )
Jeg har frontpage 2000 og håber der er nogle der kan hjælpe mig, eller fortælle hvad det heder så jeg kan læse mig til løsningen under hjælp i frontpage

Med venlig hilsen
petert
Avatar billede hcma Novice
07. marts 2004 - 21:35 #1
indsæt bogmærke.
se evt. på denne side hvordan:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm
På menuen ude til venstre er link til bogmærker, som laves ved at placere curseren der hvor du vil have det placeret og så vælge Indsæt -> bogmærke (og navngiv det så).
På selve menuen (f.eks. Møbler) linker du så til dit bogmærke.
Avatar billede lun Nybegynder
13. marts 2004 - 13:04 #2
Sjovt at det så virker fra denne side http://www.dildesms.dk/
Avatar billede hcma Novice
13. marts 2004 - 14:23 #3
petert  >>  sker der noget ??
Avatar billede lun Nybegynder
13. marts 2004 - 15:04 #4
hov, det var det forkerte spørgsmål!

Beklager
Avatar billede petert Forsker
21. februar 2007 - 09:48 #5
jeg lukker dette spm.Tak for indlægene
/Petert