Avatar billede tillah Nybegynder
26. september 1999 - 16:11 Der er 7 kommentarer

mIRC Scripting

Jeg r begyndt at mIRC scripte lidt i min fritid.. og tænk, det er sq gribende, så jeg ville bare høre om admin evt. kunne lokkes til at lave en gruppe under, ja jeg mener, programmering.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 1999 - 08:58 #1
Det kunne da være en god ide, selv har jeg ikke så meget forstand på lige dette emne, men jeg kunne da godt tænke mig at lære noget om det.
Avatar billede tillah Nybegynder
03. oktober 1999 - 23:40 #2
kom nu flere kommentarer
Avatar billede lrj Nybegynder
11. oktober 1999 - 19:45 #3
Right, admin ser sikkert på det - ikke det store at kommentere...

Ellers kan du jo bruge: Programmering | Generelt indtil videre...
Avatar billede tillah Nybegynder
12. oktober 1999 - 21:42 #4
hmmm det kunne jeg jo..meeeen det r jo ikke det samme..fx r jeg i programmering C/C+ VB etc. men ikke Generelt..hvis du forstår..
Avatar billede lrj Nybegynder
12. oktober 1999 - 21:56 #5
Right - men der er jo ligesom ikke nok spørgsmål til at oprette en kategori om det - det er jo først når det begynder at flodde den generelle kategori at det kan betale sig at lave en særskilt. Ellers kunne du jo stille spørgsmålet under det sprog du vil programmere det i - så specielt er det vel heller ikke?
Avatar billede tillah Nybegynder
12. oktober 1999 - 22:05 #6
Nej det var jo det der var var formålet med at oprette dette spørgsmål til debat :-)
Avatar billede lrj Nybegynder
12. oktober 1999 - 22:07 #7
Hehe, den fik du :o)