Avatar billede stefantp Nybegynder
06. marts 2004 - 19:04 Der er 1 kommentar

DVD-rom læser ikke DVD skiver

Jeg har brændt noget hjemmevideo på dvd-skiver og det er skønt at kunne se det på sin dvd maskine, men kommer jeg den brændte dvd i mit dvd-rom på PC'en kan jeg ikke læse dvd'en, Den kan faktisk slet ikke finde dvd'en.
Nu kan jeg altså ikke kopire mit materiale til nye dvd-skiver, er der nogen der ved hvorfor? Det skal dog siges at i sjældne tilfælde læser mit dvd-rom de brændte dvd'er og det gør lige det hele lidt mere forvirrende...
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. marts 2004 - 19:27 #1
Det du smider på DVD skiven skal være i et format DVD afspilleren i stuen kan læse - altså sikkert Mpeg format.