Avatar billede c_a_s_p_e_r Nybegynder
06. marts 2004 - 12:41 Der er 2 kommentarer

Outlook vil ikke starte - bruger 1 GB memory til opstart

Hej

Når jeg prøver at starte min Outlook og har taksmanager åben kan jeg se at den bruger 100% af min CPU, men også al min RAM (ialt 1GB inkl. swap). Dette får WinXP til at sige at der ikke er tilstrækkelig hukommelse til at køre Outlook og det lukkes ned.

Jeg har prøvet at opgradere fra Outlook 2000 til 2003. Har også prøvet at afinstallere og installere igen, men uden held.

Har lige scannet PC'en med eTrust Antivirus og AdaWare 6.0,men intet blev fundt...

Hvis der er nogen der har stødt på problemet før eller kender en løsning, er I meget velkomne til at skrive...

Med venlig hilsren

Casper Jensen
Avatar billede dmcn Praktikant
06. marts 2004 - 12:48 #1
Umiddelbart tror jeg problemet ligger i .pst-filen du prøver at indlæse, siden problemet både opstår i Outlook 2000 og 2003.
Prøv at bruge repair tool'et beskrevet her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;287497
Avatar billede c_a_s_p_e_r Nybegynder
06. marts 2004 - 13:33 #2
tak for det hurtige svar...

Jeg har brugt toolet på samtlige .pst'er og nogle skulle rettes, men det har desværre ikke hjulpet.

Jeg har starte Outlook 2003 op i "fejlsikret tilstand" (som den selv forslår) og her har jeg oprettet én ny pst-fil og fjernet alle andre, men uden resultat...

Andre gode forslag?

/Casper