Avatar billede winerror Nybegynder
06. marts 2004 - 00:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

C++ Freelancer

Hallo alle sammen
Sider her med et firma og gerne vil ha nogen Freelancere ind det jeg hade tænkt mig var at vis jeg kunne få 1 til 2 ind som Freelancere så ville jeg gi 50 % for vært salg som sker ud fra jeres script dvs. vi gir jer en opgaverne og vi sælgere den så videre vi smider så 50 % vider til jer og alle de priserne vi tangere er helt klart med 25 % moms da vi er Firma regi. Vore nuværende firmaer side er ved at blive lavet her www.neonman.dk/i1net og forvendtes klar inden for nogen få ugerne.

Men ville godt høre noget mere om nogen var interesseret i at blive Freelancere og ikke få penge med det samme men. Med tiden som jeres script at blive solgt.

HUSK vis i har lavet noget hos os og i nu siger vi gider ikke lave flager script til jer så EJERE i1net.com stadig jeres scripts og i får slf. Stadig 50 % af jeres script sker det at vi lavere en opdateret version vil jeres indtægt så træde ned til 25 % da vi så har nogle ny programmører på

PS ( Ved godt at det her indlæg også ligger hos php katagorien men kan ikke lave det anderleds detsvære )
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. marts 2004 - 01:10 #1
ps. du kan lukke det.
Avatar billede winerror Nybegynder
06. marts 2004 - 01:12 #2
jep iknow men manger Freelancer både i php og c++
Avatar billede winerror Nybegynder
09. marts 2004 - 00:46 #3
okey igen melder sig :( skod
Avatar billede r_ibsen Nybegynder
12. marts 2004 - 12:15 #4
Følgende er et velmenende råd og ikke en uforskammethed:

Hvis du ønsker at få folk til at arbejde sammen med dig, bør du nok forsøge at lave et mere professionelt og gennemtænkt indlæg - få i det mindste nogen til at læse korrektur på det. Dit første indlæg er så fuldt af fejl, at det til tider er næsten uforståeligt. Jeg har svært ved at pege på en eneste sprogligt korrekt sætning i dit indlæg. Din hjemmeside, som vel skal være en af firmaets primære kontaktflader, er også allerede inficeret med stavefejl (ud over de åbenlyse).

Held og lykke