Avatar billede moun Nybegynder
05. marts 2004 - 21:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Høj ping?

Halløj!

Der er noget jeg gerne vil have hjælp med!

Når jeg spiller Counterstrike, spiller jeg med en en konstant ping på ca. 125. Jeg har en en 512/128 opkobling. Har altid kunnet køre god ping i Counterstrike, men da jeg installerede et windowstema med nyhedsscript gik det galt. Jeg fjernede det derfor igen i den tro, at det var det der gjorde det. Men det blev bare ved. Så søgte jeg efter evt. spyware på min PC vha SpyBot. Heller ingen succes. Har scannet hele min computer for virus, fandt ingenting. Så er mit spørgsmål, hvad kan der være galt? Jeg tror ikke det har noget med Counterstrike at gøre, da jeg også kan mærke mit internet er blevet sløvere.

Det er helt sikkert et eller andet med min computer, for min bror som kører over samme forbindelse som mig kan helt fint gå på internettet.

Kan det være et eller andet med det tema jeg ik fik uninstaleret ordentligt, hvilket er den eneste grund jeg kan finde, da det skete umiddelbart efter tema-installationen.

På forhånd tak
-Emil
Avatar billede fromsej Praktikant
05. marts 2004 - 21:13 #1
Lad os lige tjekke dig for snavs, følg vejledningen:
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Hvad hed temaet?
Avatar billede moun Nybegynder
05. marts 2004 - 21:19 #2
Jeg har lige prøvet at installere  CS 1,5 - der har jeg en fin ping. Så det må være Counterstrike 1,6 der er noget galt med! Ellers tak for hjælpen, jeg var lidt hurtig ude med det spørgsmål.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. marts 2004 - 21:21 #3
Velbekomme, så læg et svar her og accepter det selv, så spørgsmålet er afsluttet. ;o)
Avatar billede moun Nybegynder
05. marts 2004 - 23:43 #4
okay da :) - har fundet problemet nu!
Avatar billede abberen Nybegynder
07. marts 2004 - 20:26 #5
moun - havd var problemet så?.. har det samme problem
Avatar billede moun Nybegynder
07. marts 2004 - 21:50 #6
Det var steam der havde reset'ed mine indstillinger, dvs. min internet hastighed var sattil 14,4k-modem