Avatar billede b_frimann Nybegynder
05. marts 2004 - 19:42 Der er 18 kommentarer

Sletning af gamle bruger kontis

Jeg har lige installeret mit xp igen pga. af et større nedbrud. oprettede mig en ny login konto men jeg har ikke adgang til de gamle kontis og det vil sige jeg kan ikke slette dem, eller gøre noget med dem.. Selv om jeg logger ind som admin løser det ikke mit problem.. håber der er nogen der vil hjælp..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. marts 2004 - 19:47 #1
Er ikke helt sikker denne gang, men måske kan finde noget her - http://www.eksperten.dk/spm/419033
Avatar billede b_frimann Nybegynder
05. marts 2004 - 19:47 #2
det skal lige siges at jeg kan stadig se dem ( de er ikke væk ) men kan bare ikke komme ind i mappen.. eller slette den!
Avatar billede b_frimann Nybegynder
05. marts 2004 - 19:51 #3
jo mit problem er lidt i den retning jeg skal bare slette dem.. men det kan jeg ikke komme til selvom jeg følger andvisningerne i  http://www.eksperten.dk/spm/419033
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. marts 2004 - 19:52 #4
Hvordan lyder meddelelsen hvis du forsøger at slette dem ?
Avatar billede b_frimann Nybegynder
05. marts 2004 - 19:55 #5
kunne ikke slette ..... adgang nægtet tjek om disken er fuld eller skrive beskyttet..
Avatar billede nmh Nybegynder
05. marts 2004 - 19:57 #6
Har du fået overtaget ejerskab til de gamle konti i 'dokuments and settings'?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. marts 2004 - 19:58 #7
Dette er kopieret fra det andet sprgsm.

"Prøv f.eks. førsst at gå ind i stifinder>funktioner>mappeindstillinger >vis og fjern fluebenet fra hvor der står Enkel fildeling (Anbefales).

Så højreklikker du på mappen eller drevet og vælger Deling og Sikkerhed > Sikkerhed > Avanceret - så tilføjer du dit brugernavn og giver det fulde rettigheder.

Du kan også logge ud og når du ser dit navn trykker du 2 gange på Ctrl+Alt+Delete - så kommer der et nyt logon menu, herskriver du Administrator øverst og password i det nederste felt, men prøv først det andet jeg beskrev."
Avatar billede b_frimann Nybegynder
05. marts 2004 - 20:00 #8
okay takker prøver det.. skriver tilbage med resultatet
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. marts 2004 - 20:11 #9
Måske kan dette program hjælpe dig vis du ikke kan få det andet til at virke -
http://spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. marts 2004 - 20:12 #10
Stavefejl er "freeware" ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. marts 2004 - 10:29 #11
Foreligger der et resultat på nuværende tidspunkt ?
;o)
Avatar billede b_frimann Nybegynder
06. marts 2004 - 11:36 #12
ja resultatet var positivt med det program du henviste til.. og jeg takker mange gange for hjælpen..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. marts 2004 - 15:42 #13
Ok - så slipper du ikke kun med at takke ;o)
Smider hermed et svar !
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. marts 2004 - 00:25 #14
Tro nu ikke det er for at være efter dig - det er for at hjælpe og så selvfølgelig for at få point = lukket spørgsmålet ;o)
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

Velkommen på Eksperten :
Vejledning til nye brugere af Eksperten - http://expfaq.1go.dk/

Generelle regler for brug af Eksperten - http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. april 2004 - 17:15 #15
Er du ikke rar at lukke her "b_frimann" ?
Spørg bare hvis du stadig er i tvivl om hvordan ;o)
Avatar billede b_frimann Nybegynder
24. april 2004 - 15:55 #16
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. april 2004 - 19:33 #17
"på" - ???
Hvad mener du ?
Hvis du mener lukke PÅ hvad, så er svaret her -
Marker mit brugernavn nederst til venstre i den lille boks og tryk derefter på accepter.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. maj 2004 - 13:18 #18
Lukketid please ;o)