Avatar billede uprising Nybegynder
04. marts 2004 - 22:29 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Hvorfor ser mn hjemmeside sådan ud?

Jeg har lige oploadet en template som jeg har downloadet, via mit ftp program.

Den ser såda her ud: http://terapi.1go.dk/

Hvorfor gør den det?

Det ser ud som om der er noget galt med min mappe struktur.
Men jeg har uploadet masser af hjemmesider før.
Jeg gør som jeg plejer, nemlig at uploade til en mappe hos mit webhotel der hedder html

Hvad kan det være der er galt?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. marts 2004 - 22:31 #1
Det er fordi den ikke kan finde en index/default side. Den side du vil have der skal komme frem når man taster adressen skal hedder index.html
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. marts 2004 - 22:31 #2
at den måske ikke hedder index.html
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2004 - 22:31 #3
den skal hedde http://terapi.1go.dk/index.html
prøve at ændre navnet...
Avatar billede freeman Nybegynder
04. marts 2004 - 22:33 #4
Det er enkelt nok. Normalt starter en webserver altid med en fil som hedder default.htm/default.html eller index.html/index.htm

Ændre navnet fra Whatsup.html til index.html og det virker...

Forøvrigt, hvad er det for en template ... ? :o)
Avatar billede freeman Nybegynder
04. marts 2004 - 22:33 #5
damm, hvor er jeg sløv :)
Avatar billede freeman Nybegynder
04. marts 2004 - 22:35 #6
Forøvrigt, så er det da hvis bare en dårlig joke ?... brugeren er blevet oprettet idag, og smidt alle points efter os ...
Avatar billede Slawomir Seniormester
04. marts 2004 - 22:42 #7
uprising >> rigtig god side jeg vil give den 00@13 desuden synes du ikke at du skulle tage og søge noget terapi
Avatar billede uprising Nybegynder
04. marts 2004 - 22:45 #8
Hehe Freeman. Det er skam ikke en joke:-)
Jeg sad og ville lave en hjemmeside, og stødte på et problem.
Jeg spurgte først på kandu.dk om hvad det kunne være, men ingen svarede og så fandt jeg eksperten.dk

Grunden til at det måske er mange point, er at jeg er en type der vil have det hele til at virke med det samme:-)
Avatar billede uprising Nybegynder
04. marts 2004 - 22:47 #9
Men jeg prøver lige at få det til at køre..

P.S den template jeg sownloadede droppede jeg da den ikke virkede, og prøvede at uploade en simpel side i Mozillas composer.

Derfor virker det hele måske lidt skummelt:-)
Avatar billede uprising Nybegynder
04. marts 2004 - 22:52 #10
Det virker stadigvæk ikke.

http://terapi.1go.dk/
Avatar billede uprising Nybegynder
04. marts 2004 - 23:02 #11
Nå nu fik jeg den sørme til at virke.
Mappen strukturen er dog anderledes end jeg er vant til.
Måske fordi det er en anden slagsdomæne (gratis hjemmeside).
Jeg skulle i dette tilfælde ikke lægge mine filer i en mappe kaldet html, men bare uploade.
Avatar billede uprising Nybegynder
04. marts 2004 - 23:02 #12
Tak for hjælpen gutter:-)
Avatar billede freeman Nybegynder
05. marts 2004 - 21:09 #13
velbekom.. men ja, det virkede lidt skummelt at der ikke var en template med kun et, umm, dårligt ordsprog ?...
Avatar billede uprising Nybegynder
05. januar 2005 - 23:08 #14
men ja, det virkede lidt skummelt at der ikke var en template med kun et, umm, dårligt ordsprog ?...

freeman. Jeg er ikke med. Hvilket ordsprog mener du?